סולן להקת אימג'ן דרגונס מגיב לביקורות על שהופיע בישראל

דן ריינולדס, סולן להקת הרוק האמריקאית שהופיע בארץ, התייחס לטענות שהופנו כלפי להקתו • "לעולם לא אמנע את זה מהמעריצים", אמר בין היתר

אימג'ן דרגונס בהופעה בישראל. צילום: לייב ניישן

דן ריינולדס, סולן הרכב הרוק האמריקאי אימג'ן דרגונס, הגיב על הביקורת שהופנתה כלפי להקתו על כך שהופיעה בישראל ובאזרבייג'ן, ולא נראה שהוא התרגש יותר מדי מהטענות.

קצת רקע: לקראת סוף החודש שעבר, תקף סרג' טנקיאן, סולן להקת סיסטם אוף אה דאון, את אימג'ן דרגונס מכיוון שלמרות הפצרותיו, בחרו הדרגונס להופיע בספטמבר האחרון בבאקו, בירת אזרבייג'ן - הנמצאת בקונפליקט מתמשך עם ארמניה - ארבעה ימים לאחר הופעת הלהקה בתל אביב. "יש לי אפס כבוד לבחורים האלה. לעזאזל עם האמנות שלהם, הם לא בני אדם טובים לדעתי", אמר אז טנקיאן, יליד לבנון.

בפעם הראשונה בארץ. אימג'ן דרגונס (ארכיון), צילום: אור גפן

יצוין כי חברי סיסטם אוף אה דאון הם אמריקאים ממוצא ארמני. חלק מהשירים שלהם מבוססים על ההיסטוריה הארמנית, והלהקה ידועה במעורבותה הפוליטית. במהלך יוני התבטא טנקיאן גם נגד ישראל. אף שגינה את מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר והסכים כי מדובר בארגון טרור שביצע פשעי מלחמה, הבהיר טנקיאן בראיון שהעניק לאתר המוזיקה הבריטי NME ש"גם תגובת ממשלת נתניהו - כפי שניתן לראות ממספר האזרחים (הפלשתינים) שנהרגו - היא פשע מלחמה". טנקיאן גם צודד בחרמות נגד ישראל.

אימג'ן דרגונס בהופעה בפארק הירקון (ארכיון), צילום: לייב ניישן

כעת, כאמור, הגיב דן ריינולדס לראשונה על ההאשמות שלהקתו מופיעה במדינות שנויות במחלוקת. "אני לא מאמין בלמנוע מהמעריצים שלנו לראות אותנו רק בגלל המעשים של המנהיגים והממשלות שלהם", אמר הסולן בראיון שפורסם אתמול (שלישי) באתר המוזיקה האמריקני "רולינג סטון", לרגל השקת אלבום האולפן השישי של הלהקה, "Loom".

דן ריינולדס, סולן להקת אימג'ן דרגונס, בהופעה, צילום: AP

"אני חושב שזה מדרון חלקלק מאוד. ברגע שמתחילים לעשות את זה, איפה מעבירים את הגבול? יש מנהיגים מושחתים ומחרחרי מלחמות בכל העולם". כשריינולדס נשאל ספציפית לגבי אמירותיו של טנקיאן, הוא דבק בעמדתו: "אני חושב שהרגע אמרתי את זה. זה מדרון חלקלק, ולעולם לא אמנע את זה מהמעריצים".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר