"אין דקה שבה אני לא מחפש אהבה": הראיון המרגש של אדם ב"ישראל היום"

כשנתיים לפני מותו, הגיע הזמר האהוב, שהלך היום לעולמו, לראיון בפודקאסט "החופרת" – ושיתף בתחושות שהרגיש אחרי שיצא מאשפוז בבית החולים: "ליבי התחמם לראות כמה אנשים חשבו עליי" • האזינו

הזמר אדם (ארכיון). צילום: קוקו

לפני כשנתיים, הגיע אדם אל אולפני "ישראל היום" כדי להתראיין לפודקאסט "החופרת" של שיר זיו לרגל צאת סינגל חדש שהוציא באותה תקופה. היום (חמישי), לאחר שהלך לעולמו בגיל 64 אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, דבריו מקבלים משמעות חדשה.

"אומרים לי שגדלו עליי ושואלים מתי אני חוזר, למרות שלא הלכתי לשום מקום", אמר. הוא התייחס להד הציבורי שנוצר בעקבות הידיעות על מצבו הבריאותי, באומרו כי הדבר "מילא וחימם לי את הלב לראות כמות כל כך גדולה של אנשים מכל הסוגים והגוונים שהיו שם בשביל לחשוב עליי ולהתפלל בשבילי. לא הבנתי את זה כשהייתי מאושפז, אבל כשיצאתי הבנתי שהיה לכך הד גדול. שום דבר מעולם לא היה לי מובן מאליו".

האזינו לפודקאסט המלא:

"אני כל חיי מחפש אהבה": הזמר אדם בפודקאסט ה"חופרת"

אדם שיתף גם באהבה שלו לבמה, ואמר כי זו החלה אצלו כשהיה בבית הספר היסודי, אז ביקש להירשם לבית ספר לאמנות – אך אביו התעקש כי הוא ילמד מקצוע ריאלי. "למדתי מכונאות, ובכל זאת הלכתי בסופו של דבר לכיוון הבמה", אמר בצחוק. "הבמה זה המקום שאני הכי חייב להיות בו".

כמובן שהוא גם התייחס אל האהבה שלה הוא זוכה מהקהל, אך גם לזו שהוא חיפש בעצמו בזוגיות: "אין דקה שבה אני לא רוצה אהבה. אני עושה הכל כדי לקבל אהבה, אפילו של הכלבה שלי".

"חייב להיות על הבמה". אדם בהופעה (ארכיון), צילום: קוקו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר