הפרויקט של רביבו. צילום: שי פרנקו

"זוהי התשובה הניצחת לכל אויבינו שמהווה את ניצחון הרוח הישראלית והירושלמית"

פסטיבל חוצות היוצר ממשיך את המסורת הוותיקה למרות המלחמה ויתקיים זו השנה ה-48 ברחבי הבירה • הוא יארח למעלה מ-100 אמנים ויוצרים, ביניהם ריטה ורמי קלינשטיין, ישי ריבו, שרית חדד ועוד • "אל לנו לוותר עליו", אומר ראש העיר משה ליאון

[object Object]

למרות המלחמה והמצב המורכב בארץ, ממשיכים לנסות לחזק את הנפש באירועי מוזיקה ותרבות. כך גם הפסטיבל המיתולוגי חוצות היוצר לאמנות ומוזיקה, שממשיך את המסורת הוותיקה ויתקיים זו השנה ה-48 בין התאריכים 26-14 באוגוסט ברחבי ירושלים. הוא יארח למעלה מ-100 אמנים ויוצרים.

רמי וריטה, צילום: טל עבודי

השנה הפסטיבל יתקיים בסימן "מוכרחים להמשיך לנגן" והוא יוקדש לשתי להקות גדולות שעיצבו את הרוק הישראלי: בנזין ותיסלם. בזה אחר זה יעלו להופיע יהודה פוליקר ותיסלם בערב של נוסטלגיה. עוד יופיעו: רמי וריטה במופע המשותף שלהם; להקת "החברים של נטשה" שתחגוג 30 שנות יצירה; הזמרת אודיה תארח את שרק; ישי ריבו; אושר כהן; שלומי שבת; הפרויקט של רביבו; שרית חדד ולהקת טיפקס בערב אחד; אביב גפן והתעויוט; מרסדס בנד; דני סנדרסון, התקווה 6; איתי לוי ונסרין ועוד.

תיסלם, צילום: גיא סידי

בנוסף יציג הפסטיבל יריד עם למעלה מ-80 דוכנים, הכוללים את מיטב עבודות האמנות בתחומי היצירה השונים שנוצרו על ידי מגוון אמנים ישראלים מדרום ועד צפון.

יהודה פוליקר, צילום: גבריאל בהרליה

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "החלטנו לשמור על המסורת ולקיים את הפסטיבל הירושלמי הלאומי בבירתנו וברוח התקופה. עצם קיומו מהווה את התשובה הניצחת לכל אויבינו ומשקף את עמידתנו האיתנה כעם ואת ניצחון הרוח הישראלית והירושלמית. מדובר באירוע דגל ירושלמי, שמתקיים כבר קרוב ליובל שנים, ואל לנו לוותר עליו".

מרסדס בנד, צילום: אורית פניני
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו