"דרך בריונית וחסרת לב": תביעה הוגשה נגד נציגיו של איתי לוי

המפיק יונתן גרבינסקי הגיש תביעה נגד חברת "אן אמ סי יונייטד אנטרטיימנט" • לטענתו: הסוכנות מסרבת להחזיר לו תשלום מקדמה בסך של יותר מ- 100 אלף שקלים, עבור מופע של הזמר שבוטל עקב מבצע שומר החומות

איתי לוי. צילום: קוקו

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה ע"י עו״ד עדי אלבוים תביעה של המפיק יונתן גרבינסקי נגד חברת "אן אמ סי יונייטד אנטרטיימנט", המייצגים את הזמר איתי לוי. לטענתו, בחברה מסרבים לכאורה להחזיר לו תשלום מקדמה בסך של יותר מ-100 אלף שקלים עבור מופע של הזמר שבוטל עקב מבצע שומר החומות. באותה עת, החברה הסכימה להחזיר רק כמחצית מהסכום ששולם. טרם הוגש כתב הגנה.

דרמה בהופעה של איתי לוי: הקהל פרץ לבמה – המאבטחים ריססו אותם בגז פלפל (ארכיון)

על פי התביעה, התובע ארגן בשנת 2021 את פסטיבל "סאקורה", ושילם לנתבעת שהינה סוכנות המייצגת זמרים שונים, סכום העומד על 117,000 שקלים כמקדמה, על מנת לשכור את שירותיו של הזמר. לטענתו, כאשר בוטל הפסטיבל, בעקבות מבצע "שומר חומות", סירבה הנתבעת להשיב לתובע את כספי המקדמה. לדבריו ביטול ההזמנה בוצע כדין, עקב קיומו של כוח עליון (מבצע צבאי רחב היקף) בדיוק כפי שנעשה ע"י סוכנות אחרת שהחזירה לו את תשלום המקדמה.

איתי לוי, צילום: קוקו

לדברי התובע, כאשר פנה אל הנתבעת בדרישה להשיב לו את כל כספי המקדמה, נענה כי היא מוכנה להשיב לו מחצית המקדמה בלבד. ואף מאוחר יותר קיבל מכתב התראה מאיים, שם טענה
הנתבעת כי איננה מחוייבת כלל כלפי התובע, הואיל וההסכם נחתם עם שותפו בלבד. עוד טענה הנתבעת, כי חל איחור בתשלום המקדמה בזמנו.

״הנתבעת בחרה לנהוג בדרך בריונית וחסרת כל תום לב, כאשר סוכנות מקבילה נטלה אחריות מלאה על אותו עניין בדיוק והשיבה את הכספים ששולמו לה כמקדמה בגין שכירת שירותיו של אמן אחר״, נכתב בתביעה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר