מפתיע: הצעד הבא של כוכב "דברים מוזרים"

ג'ו קירי, שהתפרסם כסטיב הרינגטון בסדרת הלהיט של נטפליקס, הוא גם מוזיקאי ששחרר עצמאית שני אלבומים • לאחרונה אחד משיריו הפך ללהיט ויראלי בטיקטוק - מה שהוביל לשיא חדש וראשוני בקריירה שלו

ג'ו קירי (במרכז) ב"דברים מוזרים". צילום: נטפליקס

ייתכן שהשם ג'ו קירי לא אומר לכם הרבה, אבל אתם מכירים את השחקן מהסדרה המצליחה "דברים מוזרים" (שבה הוא מגלם את סטיב הרינגטון), ואם יש לכם טיקטוק – ייתכן שגם מאחד השירים הוויראליים ביותר שפקדו את הרשת החברתית בחודשים האחרונים.

לא רבים יודעים זאת, אבל קירי הוא גם מוזיקאי שהיה חבר בלהקת הרוק Post Animal ששחררה כבר שלושה אלבומים, בעוד הוא עצמו שחרר באופן עצמאי שני אלבומי סולו – האחרון שבהם, "Decide", יצא בספטמבר 2022. כעת, באופן מפתיע למדי, השחקן זוכה סוף-סוף ללהיט הראשון שלו.

תחת שם הבמה Djo, שיר הסינת'פופ "End of Beginning" נכנס היישר למקום ה-51 במצד הבילבורד האמריקני, מבלי שכלל יצא כסינגל – אלא לאחר שהפך ויראלי בטיקטוק. השיר זכה בשבוע האחרון ל-8.4 מיליון השמעות בשירותי הסטרימינג השונים, עלייה של 194 אחוזים לעומת השבוע שלפניו.

כחלק מהטרנד שבו הוא לוקח חלק, הגולשים שרים את פזמון השיר כשברקע שיקגו או עיר מגוריהם: "וכשאני שוב בשיקגו, אני מרגיש את זה/גרסה אחרת שלי, הייתי בתוכה/אני מנופף לשלום לסיום ההתחלה". בשיר נעשו יותר מ-18 אלף שימושים בטיקטוק.

@djo_time

♬ End of Beginning - Djo

כדי לנצל את המומנטום של השיר, קירי בן ה-31, שכיכב גם בעונה האחרונה של "פארגו", פרסם סרטון בחשבון הטיקטוק שלו, שבו יש לו כמעט 560 אלף עוקבים, בו הוא התייחס בהלם להצלחה המפתיעה של השיר - שמאז פורסם, זכה ללא פחות מ-12.5 מיליון צפיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר