בגיל 62: הזמר המצליח הלך לעולמו

זמר הקאנטרי טובי קית' מת לאחר שנאבק בסרטן הקיבה, שבו הוא אובחן כחולה ב-2022 • לאורך הקריירה בת עשרות השנים שלו, הוא מכר עשרות מיליוני עותקים מאלבומיו וזכה בפרסים רבים

זמר הקאנטרי טובי קית', ב-2014. צילום: איי.פי.

זמר הקאנטרי הנודע טובי קית' הלך לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק בסרטן הקיבה, כך נמסר הבוקר (שלישי) בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של הזמר וברשתות החברתיות שלו.

בהודעה נכתב כי הזמר האמריקני מת אמש כשהוא מוקף על ידי בני משפחתו. "הוא נלחם במאבק שלו עם חן ואומץ. בבקשה כבדו את הפרטיות של בני משפחתו בזמן הזה", נמסר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Toby Keith (@tobykeith)

המחלה אובחנה בזמר בשנת 2022. בחודש ספטמבר האחרון הוא הופיע בטקס פרסי בחירת קהל הקאנטרי, שם קיבל על פועלו את פרס אייקון הקאנטרי.

קית' שחרר את אלבום הבכורה שלו, שנשא את שמו, ב-1993 – שהפך ללהיט מיידי. מאז הוא שחרר בסך הכל 19 אלבומי האולפן, כשהאחרון שבהם, " Peso in My Pocket", שוחרר באוקטובר 2021. בין להיטיו נמנים " Courtesy of the Red, White and Blue (The Angry American)", " Beer for My Horses", " American Soldier" ועוד.

כיאה לז'אנר שבו פעל, קית' לא היה מוכר במיוחד מחוץ לארה"ב, אך לאורך עשרות שנות הקריירה שלו הוא מכר יותר מ-40 מיליון עותקים מאלבומיו. הוא היה מועמד ל-7 פרסי גראמי, אך לא זכה באף אחד מהם – אבל כן זכה בפרסים רבים בפרסי אקדמיית מוזיקת הקאנטרי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר