"באנו לפרוק וגם לבכות": היהודים נפרדו מהסאונדמן שלהם שנרצח בנובה

הלהקה הופיעה ה"רדינג 3" בתל אביב, לראשונה מתחילת מלחמת "חרבות ברזל", שבתחילתה איבדו המוזיקאי גיא אילוז ז"ל ששימש כאיש הסאונד שלהם, ונרצח בטבח הקשה • תום פטרובר: "אנחנו לא שוכחים את החטופים ולא את האנשים שאיבדנו"

היהודים פותחים את ההופעה הראשונה מאז שהסאונדמן שלהם נרצח //צילום: עדי רובינשטיין

להקת היהודים הופיעה אמש (חמישי) לראשונה בפני קהל מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל". ההופעה, שנערכה ב"רדינג 3" בתל אביב, הייתה למעשה ההזדמנות הראשונה של הלהקה להיפרד מאיש הסאונד שלהם, המוזיקאי גיא אילוז ז"ל, אשר גופתו נמצאת בידי חמאס, לאחר שנרצח במסיבת הנובה ברעים.

 

אורית שחף, להקת "היהודים", צילום: עדי רובינשטיין

״אנחנו לא שוכחים את החטופים ולא את האנשים שאיבדנו. באנו לפרוק וגם לבכות וזה שאתם פה, זה עוזר״ אמר סולן הלהקה תום פטרובר. בהופעה נכחו גם חיילים ומילאומניקים בכיסאות גלגלים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל. בסוף ההופעה אורית שחף התעטפה בדגל ישראל והלהקה הקדישה את שירה״לא קל״ - ״לכל מי שאיבד פה מישהו בקהל״.

גיא אילוז ז"ל, צילום: ללא

גיא בן ה-26 הוגדר תחילה כנעדר ולאחר מכן כחטוף. במשפחתו סברו כי הוא בחיים, אך עם קבלת הבשורה התקווה נגוזה. מיה רגב, ששוחררה משבי חמאס העידה כי היה מאושפז לידה בבית החולים ומת מפצעיו לאחר שמונה ימים. על פי ההערכות חייו יכולו להינצל אילו היה מקבל טיפול רפואי ראוי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר