לאחר שריגש מדינה שלמה: המסתערב שר את השיר המלא לקהל הישראלי

מ', הלוחם במילואים ביחידה מיוחדת ומסווגת בזמן מלחמת חרבות ברזל, נמצא בימים אלו בעיצומה של הפעולה בעזה • בהפוגה קצרה שהייתה לו, שר וניגן את השיר "יחפים", כשחבריו לנשק צילמו את הביצוע והעלו אותו לרשתות • כעת הוא משחרר את הביצוע שלו באופן רשמי • האזינו

מ' - יחפים

המסתערב מ' יוצא עם הגרסה המלאה והרשמית לשיר "יחפים", כולל תגובה ראשונה לביצוע שריגש מדינה שלמה לאחר חודשיים של לחימה.

מ' הוא לוחם במילואים ביחידה מיוחדת ומסווגת במלחמת חרבות ברזל ונמצא בימים אלו בלחימה מתמשכת. בהפוגה קצרה שהייתה לו עם חבריו לנשק, שר וניגן את השיר "יחפים". חבריו צילמו את הביצוע והעלו אותו לרשתות. אחרי כמה ימים של לחימה, מ' פתח את הנייד שלו וגילה כי הביצוע שלו ריגש מדינה שלמה והפך לדבר הכי מסקרן ברחבי הרשת.

עם מיליוני צפיות בסרטון המקורי ומאות אלפי תגובות, כולם חיפשו לדעת מיהו הלוחם במסכה - עד כדי כך שגם יסמין מועלם, שהתרגשה מהביצוע, הגיעה לשיר איתו בלייב בשטח - מה שגרר תגובות רבות בקרב הקהל שביקש את השיר המלא להאזנה.

מתוך הקליפ של מ', צילום: יוטיוב

עכשיו, כחודשיים לאחר מכן, יצא מ' לאפטר של 24 שעות בבית והקליט גרסת אולפן לשיר לבקשת הקהל. מ' כותב: "עם ישראל היקר, כבר חודשיים אנחנו בלחימה מתמשכת וההשגחה פתאום מסתירה את פניה, ככה שקשה קצת לראות את הטוב. אבל כל כך הרבה שנים של היסטוריה יעידו שלא היה עוד עם נצחי כמו עם ישראל. האחדות שיש כאן, האהבה והנתינה שלכם מזכירים לנו תמיד על מה אנחנו נלחמים.

@sapirkashty♬ צליל מקורי - ספיר קשתי

"אני רוצה לומר לכם תודה באופן אישי על הפרגון שלכם. ריגשתם ושימחתם אותי ממש. כשיצאנו לאפטר קצר, הקלטתי את השיר המלא שתוכלו לשמוע אותו וליהנות ממנו, עד שיגיע היום בו אוכל לשיר לכם גם בלי המסכה. מקדיש את השיר הזה לעם ישראל המאוחד והחזק. אוהב אתכם, מ'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר