"חרבו דרבו": נס וסטילה מגיבים למעריציה הפרו-פלשתיניים של דואה ליפה

השיר של הצמד הישראלי נס וסטילה, שנכתב בעקבות האירועים המזעזעים של 7 באוקטובר, מכיל את המילים "כל כאלב ביג'י יומו, (מח)בלה חדיד, דואה ליפה, מיה ח'ליפה... כל היחידות בצה"ל באים לחרבו דרבו על הראש שלהם..." • כעת אוהדיה של ליפה קוראים בחשבונות השונים לשירותי הסטרימינג להחרים את השיר הישראלי, "מתוך דאגה" לזמרת האהובה עליהם • מטעם נס וסטילה נמסר בתגובה: "שכולם ידעו ויזכרו שאנחנו עם חזק"

דואה ליפה. צילום: רויטרס

המעריצים של דואה ליפה בעולם טוענים: השיר "חרבו דרבו" מסית נגד הזמרת. כידוע, הלהיט של הצמד הישראלי נס וסטילה, שנכתב בעקבות האירועים המזעזעים של השבעה באוקטובר, מכיל מילים היוצאות נגד אמניות ומפורסמות אחרות מתחומי התרבות והבידור הנחשבות פרו-פלשתיניות.

נס X סטילה - חרבו דרבו (Prod. By Stilla)

מעריצי דואה ליפה קוראים בחשבונות השונים לשירותי הסטרימינג להחרים את השיר הישראלי מתוך דאגה למושא הערצתם, משום שלטענתם השיר מעודד אלימות והסתה נגדה. הם מתייחסים לשורות שחותמות את השיר: "כל כאלב ביג'י יומו, (מח)בלה חדיד, דואה ליפה, מיה ח'ליפה... כל היחידות בצה"ל באים לחרבו דרבו על הראש שלהם...".

נס וסטילה (ארכיון), צילום: אמיר מאירי

באחד מחשבונות המעריצים של ליפה נכתב: "הימנעו מלשתף פוסטים שמציינים מיקומים של דואה, כולל שמות מלונות, מסעדות ואירועים. הבטיחות שלה קודמת לכל".

מנתנאל מויאל, יחסי הציבור של הצמד נס וסטילה, נמסר בתגובה: "שמחים על השיח שהשיר מעורר ברחבי העולם. שכולם ידעו ויזכרו שאנחנו עם חזק, צבא וחזק והכי חשוב - כל כאלב ביג'י יומו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר