רוצים לשיר עם קולדפליי? הזדמנות חסרת תקדים למעריצי הלהקה בישראל ובעולם

הלהקה מזמינה את אוהדיה מסביב לעולם לתרום את קולם לשיר חדש בשם "One World", שיופיע באלבום האולפן העשירי של ההרכב "Moon Music" • ההשתתפות פתוחה לתושבי הגלובוס כולו, כאשר ישראל היא מספר 17 ברשימת המדינות • אז מה צריך לעשות בדיוק? כל הפרטים לפניכם

כריס מרטין, סולן קולדפליי. צילום: GettyImages

קולדפליי מציעה למעריצים שלה הזדמנות של פעם בחיים: לתרום את קולם לשיר חדש בשם "One World", שיופיע באלבום האולפן העשירי של הלהקה, "Moon Music". אז מה בדיוק צריך לעשות כדי לחלוק את המיקרופון עם כריס מרטין? בארבע מילים: לשיר "אהההה" ולהחזיק אצבעות. וקצת יותר בפירוט? קולדפליי פרסמה בסוף השבוע פוסט אינסטגרם עם ההוראות המדויקות.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Coldplay‎‏ (@‏‎coldplay‎‏)‎‏

"שלום לכולם. אנחנו מקווים שאתם בסדר בזמנים הסוערים האלה (יש להניח כי הם מתכוונים לאקלים הפוליטי הסוער והנפיץ בכל העולם, ובכלל זה מלחמת חרבות ברזל בישראל). כמעט סיימנו את 'Moon Music'. אם גם אתם רוצים להופיע בו, ייתכן ותוכלו להוסיף את קולכם לשיר 'One World'. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקליט את עצמכם שרים 'Ahhhhh' במשך כמה שניות באתר oneworld.coldplay.com. תוכלו לשיר לפי (דוגמת) התו שבאתר, או לשיר תו G או C בכל אוקטבה. תודה רבה. אוהבים, כריס, גאי, וויל וג'וני".

עוד כמה פרטים חשובים שדלינו מהאתר עצמו: ניתן להאזין להקלטה ולשיר אותה מחדש במידת הצורך - למקרה שזייפתם בפעם הראשונה; אפשר לבקש שהשם שלכם יופיע על החוברת הדיגיטלית של הרצועה (וליהנות מתהילת עולם, הרי לא לכל אחד יוצא לשיר עם קולדפליי ועוד לקבל על זה קרדיט); ההשתתפות פתוחה לתושבי כל מדינות העולם, כאשר ישראל היא מספר 17 ברשימת המדינות.

קולדפליי, צילום: יח"צ

אף שקולדפליי חשפה את קיומו של "Moon Music" כבר בינואר האחרון והסולן כריס מרטין הסביר אז כי מדובר במעין יצירת המשך ל-"Music of the Spheres" - אלבומה התשיעי של הלהקה מ-2021 - המידע שפורסם על הפרויקט עד כה היה דל מאוד. נראה שהגיע הזמן להעביר הילוך.   

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר