האם שאקירה תופיע בישראל?

אחד ממנהליה של הזמרת הקולומביאנית התראיין למגזין הבילבורד ואמר כי "סיבוב ההופעות הבא שלה יתקיים באמריקה הלטינית, צפון אמריקה, בריטניה, אירופה והמזרח התיכון"

שאקירה עם פרס Video Vanguard על שם מייקל ג'קסון. צילום: AP

הזמרת הקלומביאנית שאקירה עשויה להגיע לישראל? מוקדם מדי לשלול. אחד ממנהליה התראיין למגזין הבילבורד ואמר כי "סיבוב ההופעות הבא שלה יתקיים באמריקה הלטינית, צפון אמריקה, בריטניה, אירופה והמזרח התיכון", מה שמעורר תהיה ומעלה את השאלה אם במסגרת "המזרח התיכון" נכנסת גם ישראל.

זמרת הפופ-רוק הביעה בעבר את רצונה להופיע בארץ אך מלחמת לבנון השנייה יצרה בעיה עבורה, זאת בשל מוצאה הלבנוני מצד אביה. עם זאת, ב-2011 הגיעה לארץ להופעה סמלית ונכחה בוועידת הנשיא שמעון פרס. ב-2018 תוכננה הופעה נוספת שלה שאמורה הייתה להתקיים בפארק הירקון. המופע בוטל גם אז בעקבות אירועים ביטחוניים.

אם אכן ישראל תימצא ברשימת סיבוב ההופעות החדש שלה, מעריציה בארץ יכולים רק לקוות כי הפעם לא תתבטל הגעתה בעקבות תפנית כזו או אחרת במצב הביטחוני הנפיץ במדינה.

שאקירה בהופעה, ב-2018, צילום: איי.פי.

לפני כשבועיים זכתה שאקירה במסגרת טקס פרסי הקליפים של MTV אמריקה (ה-VMAs) בפרס Video Vanguard על שם מייקל ג'קסון המוענק לאמן בעל תרומה יוצאת דופן והשפעה רבה על תרבות הפופ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר