קורין אלאל. צילום: אפרת אשל

לאחר שהודיעה על דחיית ההופעות: קורין אלאל עברה ניתוח בבית החולים

לאחר שדחתה את כל הופעותיה הקרובות עקב הצורך בהליך רפואי, הזמרת עברה ניתוח בבית החולים שמסתמן כי עבר בהצלחה • "היא עברה ניתוח בן 11 שעות, מאוד ארוך ומאוד מורכב", נמסר ל"ישראל היום"

לאחר שנאלצה לדחות את הופעותיה בשל הליך רפואי, היום (שני) נודע כי הזמרת עברה בהצלחה ניתוח בבית החולים.

את הניתוח עברה הזמרת בשבוע שעבר, ומדובר בשלב ראשון בדרך לתהליך ההחלמה שלה. "היא עברה ניתוח בן 11 שעות, מאוד ארוך ומאוד מורכב בלבלב, בסיומו אושפזה במשך יומיים בטיפול נמרץ, משם עברה לחדר טראומה והיום כבר הגיעה למחלקה רגילה", מסרה המפיקה של אלאל, חן-לי פישמן.

סורו מני - קורין אלאל // צילום: גיל קרמר, משה בן שמחון, שמואל בוכריס (ארכיון)

עוד הוסיפה בחיוך כי היא "כמעט מתלוצצת עם רופאיה", וכי יש תקווה גדולה כי בסוף השבוע הקרוב תשוחרר לביתה. "בהתחשב בניתוח שעברה, היא מאוד חלשה ועייפה, אבל זו קורין והיא אופטימית".

קורין אלאל, צילום: קוקו

כזכור, בחודש שעבר שיתפה הזמרת את קהל עוקביה במצב בריאותה ובהליך הרפואי שהיא נאלצת לעבור ובשל כך מבטלת את הופעותיה. "קהל יקר, בשל הליך רפואי אותו אני עוברת בתקופה האחרונה אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות שלי ולתת לגוף עוד זמן להחלים", כתבה אז. "תודה רבה על כל התמיכה והמילים הטובות והמחזקות. מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם שוב בספטמבר". הזמרת, שרק לפני כמה חודשים זכתה בפרס מפעל חיים על שם לנדאו של מפעל הפיס, זכתה לאיחולי תמיכה, החלמה מהירה וחזרה מהירה לבמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו