לאחר שחשף שחלה בסרטן, הזמר אדם: "מתפלל שזה לא הקיץ האחרון שלי"

לאחרונה פרסם הזמר פוסט בפייסבוק שריגש מדינה שלמה ובו סיפר כי הוא אובחן במחלה • כעת הוא משתף את עוקביו בחששותיו הכבדים

הזמר אדם בהופעה. צילום: קוקו

הזמר אדם בן ה-63, שנמצא בימים אלה בעיצומו של מאבק במחלת הסרטן, העלה אתמול (ראשון) פוסט מרגש במיוחד לעמודו ברשת החברתית פייסבוק שבו ביקש להודות על התמיכה הגדולה שהוא זוכה לה מצד הציבור, ושיתף גם בתקווה שהוא נושא בליבו לניצחון המחלה.

אדם, צילום: ג'ולי גולדברג

"תודה על האהבה העצומה שהבאתם ללב שלי, שומר ונוצר לימים הקרובים", כתב אדם בחשבון הפייסבוק שלו לגולשים הרבים שחיבקו אותו, הגיעו להופעתו בגריי, ועטפו אותו באהבה. "מתפלל שזה לא הקיץ האחרון שלי אתכם, ועם הגשם הראשן אני איעלם", הוסיף בקריצה. "הומור, בדיחות ואופטימיות לרוב יעזרו", ציין. "אוהב נורא", חתם לבסוף בצירוף של אימוג'י של לב אדום.

הפוסט החשוף של אדם זכה ללייקים רבים ומאות תגובות. "אלוף עולם, החלמה מהירה, אדם יקר", נכתב לו. "אתה לא תעלם, וזה לא הקיץ האחרון! אנחנו מחכים שתחלים, תשכח מהכל, ונגיע בהמונינו להופעה שלך! בריאות והחלמה מהירה! אתה גיבור, תעבור את זה בגדול!", ביקשו להכניס רוח במפרשיו. "אנחנו רוצים עוד ממך, אתה נשאר איתנו לעוד הרבה זמן", המשיכו לעודד. "מציעה שתסגור תאריך להופעה בקיסריה, ותשים את האנרגיות שם. כולם פה איתך", הזכירו לו.

אדם מופיע בביה״ח איכילוב. קרדיט: ליאור צור, דוברות איכילוב

בסוף השבוע שעבר הופיע אדם בבית החולים איכילוב, שם הוא מטופל. רגע לפני הפגישה עם רופאיו במכון הקרינה, הוא בחר לבצע את שירו המפורסם ביותר "אין מוצא" ושינה את המילה "אין", ב"יש".

רק לפני חמש שנים וחצי אושפז במשך ארבעה חודשים בבית החולים בעקבות ניתוח הוצאת כיס המרה שהסתבך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר