הישראלית ששברה את הרשת: ״13 מיליון צפיות? כתבו שניצחתי את הטרנד״

נועה סול מתן בת ה-25 היא המאפרת הראשית של רשת הקוסמטיקה והאיפור "סקארה" • בגילה הצעיר כבר הספיקה לעבוד עם מותגי ענק כמו מייבלין, קוקה קולה, מילוקה ואיל מקיאג' • סרטון שבו היא מתאפרת על רקע שיר של "וויקד", הגיע לחשיפה מטורפת של כ-14 מיליון צופים מרחבי העולם

נועה סול שוברת את הרשת . צילום: מתוך הטיקטוק של נועה סול

נועה סול מתן בת ה-25 היא כוכבת מסוג אחר: משפיענית איפור ישראלית שהפכה למעצמה. בעודה משמשת כמאפרת הנעקבת ביותר בארץ, היא מתהדרת ברקורד מרשים בתור המאפרת הראשית של רשת הקוסמטיקה והאיפור "סקארה", ובעבר יצרה לנועה קירל את לוק היהלומים המפורסם. בגילה הצעיר כבר הספיקה לעבוד עם מותגי ענק כמו מייבלין, קוקה קולה, מילוקה ואיל מקיאג'.

@noasol_matan#wicked♬ Elphaba and Glinda from Wicked - FallonTonight


לאחרונה, סרטון שבו נועה סול מתאפרת על רקע שיר של "וויקד", הגיע לחשיפה מטורפת של כ-14 מיליון צופים מרחבי העולם (נכון לזמן כתיבת הידיעה). "הזמנתי את כל האביזרים מראש", היא מודה לראשונה, וחושפת את הטקטיקה: "ידעתי כבר לפני חודש שבטח 'וויקד' יהיה טרנד מטורף, וברגע שהתחיל דיבור ממש חזק על הסרט פה בארץ, ידעתי שזה הזמן לצלם את הטרנד".

בתור מי שמכירה היטב את עולמות האיפור ויצירת התוכן, נועה סול דאגה להזמין מראש את הכתר של גלינדה ואת התחפושת של אלפאבה, כשהרעיון לסרטון עצמו הגיע מסאונד ויראלי שאריאנה גרנדה וסינתיה אריבו (השחקניות הראשיות של הסרט) יצרו יחדיו.

"זה בעצם סוג של שיח בין שתי הדמויות", היא מספרת, "ואנשים מחו"ל התחילו להתאפר כמו הדמויות שלהן, ולשיר את הדואט". למזלה, היא ראתה את זה קורה בזמן אמת – והבינה שזה הזמן שלה לצאת לפעולה. "ברגע שהבנתי שזה הטרנד שחיכיתי לו, ישר התחלתי לעבוד".

להגיע למיליוני עיניים ברחבי העולם

נועה סול, שמקפידה לטפח את חשבון הטיקטוק והאינסטגרם שלה ולמלא אותו בתכנים מלאי צבע ואיפור (כל פעם תחת דמות אחרת ולשיר ויראלי אחר), עדיין מצליחה להתרגש כסרטון שלה מצליח במיוחד. "ממש מרגש לדעת שסרטוני איפור שלי מגיעים לאנשים מרחבי העולם, במיוחד בתקופה כזו", היא מודה, ומדגישה את הכוח שיש לתוכן חיובי בזמן שישראל חוטפת ביקורת ללא הרף מצד גורמים רבים בעולם, נוכח המלחמה הקשה. "אני חד משמעית חושבת ומאמינה שאיפור יכול לחבר בין אנשים.

שיתוף פעולה עם נועה קירל , צילום: שלומי פינטו, אקו"ם

אני רואה את זה כל הזמן בסרטונים שלי וגם בסרטוני איפור של אנשים אחרים. איפור זה כוח, אפשר לעשות איתו וליצור איתו כמעט הכול, ולהעביר דרכו כל כך הרבה מסרים ותחושות", היא מסבירה.

איך היו התגובות לסרטון?
"על הסרטון האחרון של 'וויקד' קיבלתי המון תגובות מפרגנות", נועה סול אומרת, ומייד מדגישה: "גם מהארץ וגם בעולם".
לדבריה, למרות החשיפה האדירה של הסרטון, גם מחוץ לגבולות ישראל – היא לא קיבלה יותר מדי תגובות נאצה. וגם במקרים שבהם כן נרשמו תגובות קשות – היא מספרת שהכמות לא הייתה מורגשת. "הרבה כתבו לי ש'ניצחתי את הטנרד', וזה הכי מחמיא שיש!" היא אומרת לבסוף.

ועכשיו, לשאלת שאלות: מה היעד הבא?
"כרגע השאיפה שלי קדימה היא להמשיך בעשייה ברשתות החברתיות", נועה סול מסכמת, "ולהעלות כמה שיותר סרטוני איפור שיכולים לרגש, להדהים ולחבר בין אנשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר