"דניאל פרץ ביקש אישור מרוברטו"? הרשת סוערת לאחר אירוסי נועה קירל

הזוגיות המתוקשרת בין הזמרת לשחקן הכדורגל עלתה היום שלב עם הצעת הנישואים בהרצליה - והרשת לא נותרה אדישה • התגובות המובילות כללו התייחסות צינית לטענה שמדובר בזוגיות שנוצרה למטרות יח"צ על ידי הסוכן של השניים - רוברטו • מלבד זאת הגולשים לא שכחו את מרגי, וניסו לשער - מי יעמוד בתור לבופה בחתונה

נועה קירל ודניאל פרץ. צילום: עידן פוטרמן

כולה בלינג בלינג: מזל טוב. אחרי שנה של זוגיות נוצצת, נועה קירל (23) ושוער באיירן מינכן דניאל פרץ (24) מאורסים.

לפי הדיווחים, ההצעה התרחשה היום (שישי) במרינה בהרצליה לעיני בני המשפחות של השניים, שכזכור החלו לצאת ביולי 2023 כחודש לאחר שקירל נפרדה מבן זוגה הקודם תומר הכהן, וזאת לאחר מערכות יחסים מתוקשרות נוספות שניהלה בעבר עם מרגי וברק שמיר.

השניים שיתפו את תמונת הטבעת הנוצצת בחשבונות האינסטגרם שלהם, וכצפוי לצד עשרות תגובות מחבקות ונרגשות מצד הקולגות, לא מעט גולשים פצחו בחגיגה משל עצמם עם שורה ארוכה של תגובות לעגניות ומבודחות.

"וואו נראה ממש לא צפוי ומתוכנן", כתב בציניות גולש. "אין אותנטי כזה להציע מול הפפראצי", הוסיף אחר. "הלכתי להדביק שלט בחדר המדרגות על האירוסין של נועה קירל כדי שגם השכנים הדתיים יתעדכנו בחדשות".

רבים לא יכלו להתאפק וממש כפי שהיה עם פרסום הזוגיות בשנה שעברה, טענו כי לאהבה אין שום קשר במקרה הזה וכי מדובר באקט יחסי ציבור מתוכנן היטב כשהם מזכירים כי שניהם מיוצגים בסוכנות של רוברטו בן שושן.

"איזה יפיפה הם ביח"צ, כתב גולש שנון כמשחק מילים על המילה יחד. "טבעת ב-10000 שקל, הכנסות 1000000 שקל מהלך שיווק גאוני", כתב גולש נוסף כשאחרים הוסיפו: "רמת אמינות: ישראל לא תיכנס יותר למלחמות", ו"‏דניאל פרץ ביקש מרוברטו את ידה של נועה קירל".

"אחרי כל התגובות הציניות והלא מכבדות ולא מפרגנות", ביקשה גולשת לפרגן לשניים, "הנערה היפהפיה הזאת שייצגה אותנו בכבוד רב באירויזיון ראויה לברכה כנה חמה ולבבית. מזל טוב נסיכה. מגיע לך את כל הטוב שבעולם כי עשית רק טוב בחייך. באהבה ובהצלחה!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר