לא תאמינו איך כוכב "הדוב" נראה בתור ברוס ספרינגסטין

תמונה ראשונה של ג'רמי אלן ווייט בתפקיד ברוס ספרינגסטין בסרט הביוגרפי "Deliver Me From Nowhere", נחשפה עם תחילת ההפקה • הסרט מתאר את תהליך היצירה של האלבום "נברסקה" של ספרינגסטין משנת 1982

ג'רמי אלן ווייט, ברוס ספרינגסטין. צילום: AFP, EPA

תמונה ראשונה של כוכב "הדוב" ג'רמי אלן ווייט בתפקיד ברוס ספרינגסטין בסרט הביוגרפי "Deliver Me From Nowhere", נחשפה עם תחילת ההפקה.

הסרט, בבימויו ובכתיבתו של סקוט קופר ("לב לא שפוי", "אויבים"), מבוסס על ספרו של וורן זיינס באותו השם, המתאר את תהליך היצירה של האלבום "נברסקה" של ברוס ספרינגסטין משנת 1982. הצילומים מתקיימים בעיקר במדינת ניו ג'רזי, מקום הולדתו של ספרינגסטין, ובניו יורק, עם צילומים נוספים בלוס אנג'לס. הסרט צפוי לעלות לאקרנים בשנה הבאה.

על פי ההודעה לעיתונות, ההקלטה של "נברסקה" סימנה "תקופה מכרעת בחייו של ספרינגסטין, עליה הוא דיבר בגלוי רק עשורים לאחר צאת האלבום. האלבום נחשב לציון דרך במסע המוזיקלי שלו ומקור השראה לדור שלם של אמנים ומוזיקאים. 'נברסקה', נחשב לאחת מיצירותיו המתמידות ביותר - אלבום אקוסטי גולמי ורדוף המאוכלס בנשמות אבודות המחפשות סיבה להאמין".

מלבד אלן ווייט, בצוות השחקנים נמצאים סטיבן גרהאם בתפקיד אביו של ספרינגסטין, פול וולטר האוזר בתפקיד טכנאי הגיטרה מייק באטלן ואודסה יאנג, שלפי השמועות תגלם דמות רומנטית. בחודש מאי האחרון, דיווח המגזין "וראייטי" כי ג'רמי סטרונג נמצא במשא ומתן לגלם את ג'ון לנדאו, מנהלו הוותיק של ספרינגסטין.

ברוס ספרינגסטין, צילום: GettyImages

"תחילת ההפקה של סרט זה היא מסע מרגש ומעורר ענווה", אמר קופר בהצהרה. "'נברסקה' של ברוס ספרינגסטין עיצב באופן עמוק את החזון האמנותי שלי. הסרט שלנו שואף ללכוד את אותה הרוח, ולהביא את הנרטיב המרתק של וורן זיינס על חייו של ברוס למסך באופן אותנטי ומלא תקווה, תוך כבוד למורשתו של ברוס בחוויה קולנועית מעצבת. זה היה תענוג גדול לשתף פעולה עם ברוס וג'ון [לנדאו] בעודי מספר את סיפורם, והאנרגיה היצירתית שלהם מניעה כל חלק במסע הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר