"זה חייב להיפסק": ליאם ניסן חושף מתי הוא צפוי לפרוש

כוכב סרטי האקשן סיפר בראיון על פרישתו הצפויה מהז'אנר המזוהה איתו, לאחר שנים שבהן צילם סרטי פעולה רבים • "אני כבר בן 72 - אי אפשר להטעות את הקהל"

ליאם ניסן. צילום: getty images

כוכב סרטי האקשן ליאם ניסן עשוי לסיים את הקריירה הענפה שלו בשנה הבאה.

המועמד לאוסקר שוחח עם מגזין People ודיבר על פרישתו מהז'אנר שהצית מחדש את קריירת המשחק שלו והפך אותו לאחד הכוכבים הבולטים בתחום. תפקידו של ניסן ב"חטופה" (2008) הפך אותו לאייקון אקשן, ומאז הוא לא הפסיק לככב על המסך ב-16 השנים שחלפו. גם כשהוא כבר עמוק בשנות ה-70 לחייו, ניסן ממשיך לבצע את סצנות הקרב שלו בעצמו בעזרת שותפו הוותיק לפעלולים, מארק ונסלו.

ליאם ניסן ב"נון־סטופ", צילום: יחצ

"אני בן 72 - זה חייב להיפסק בשלב כלשהו", אמר ניסן לאתר People. "אי אפשר להטעות את הקהל. אני לא רוצה שמארק (הכפיל שלו) יילחם בשבילי בסצנות הקרב".

בעוד שניסן טרם קבע תאריך מדויק לתפקיד האקשן האחרון שלו, הוא אמר שזה כנראה יהיה בסוף שנת 2025, והוסיף: "אולי בסוף השנה הבאה. אני חושב שזהו".

ליאם ניסן הפך עם השנים לאייקון סרטי אקשן, צילום: GettyImages

מאז פריצתו לז'אנר סרטי האקשן עם "חטופה" ב-2008, ניסן כיכב בעשרות סרטי אקשן. הוא הוביל שני סרטי המשך ל"חטופה" ונלחם בסרטי אקשן כמו "זהות לא ידועה" (2011), "שטח פראי" (2012), "נון-סטופ" (2014), "מרדף לילי" (2015), "הנוסע" (2018), "דרך הקרח" (2021) ועוד. 

למרות שניסן שוקל פרישה מסרטי אקשן במהלך 2025, הוא ממשיך לצלם אותם בינתיים. הוא נבחר מוקדם יותר השנה לככב לצד זאקרי לוי ב"מלון טהרן", מותחן אקשן חדש מאת הבמאי הישראלי גיא משה. הפרויקט צולם בסוף הקיץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר