בהשראת סיימון לבייב? סרט חדש יעסוק ב"נוכל טינדר" נוסף

סרט פשע אמיתי חדש בשם "The Man With A Thousand Faces" מתאר את מעלליו של נוכל נוסף המכנה את עצמו ריקרדו, שפעל בדומה ל"נוכל הטינדר" המפורסם • "הסרט הוא חקירה מגוף ראשון, ומתחקה אחר מתחזה בעל אלף חיים דמיוניים"

"The Man With A Thousand Faces" (האיש בעל אלף הפרצופים). צילום: מתוך הסרט

סיימון לבייב לא לבד: סרט פשע אמיתי חדש בשם "The Man With A Thousand Faces" (האיש בעל אלף הפרצופים) מתאר את מעלליו של "נוכל טינדר" נוסף, אשר פעל בשיטות דומות למדי לאלה של שמעון חיות - האדם הישראלי ששינה את שמו לסיימון לבייב, הוליך נשים רבות שולל ועקץ מהן מיליוני דולרים לכאורה. מעלליו הנאלחים של לבייב הונצחו כידוע בסרט מדובר של נטפליקס שצבר מאות מיליוני שעות צפייה, וכעת מגיע סוג של המשכון לא רשמי.

הסרט החדש ודובר הצרפתית, בבימויה של היוצרת סוניה קרונלונד, זמין כעת לרכישה בחנויות הדיגיטליות (אפל, אמזון, יוטיוב ואחרות) ויוקרן בחודש הבא בבתי קולנוע בבריטניה, לאחר שהוקרן מוקדם יותר השנה בצרפת. כאמור, הסרט חושף את פשעיו של נוכל רשת אחר המוכר בין היתר כ"ריקרדו" - כאשר גם הוא ניצל נשים תמימות וגרר אותן למערכות יחסים שקריות שהתבססו על זהותו הבדויה וכוונותיו הבזויות.    

בתקציר הרשמי של הסרט נכתב: "הוא קורא לעצמו אלכסנדר, ריקרדו או דניאל. הוא טוען שהוא רופא מנתח או מהנדס מארגנטינה או מברזיל. הוא חי עם ארבע נשים במקביל, ומתאים את הסיפור שלו - ואת תכונות האופי שלו - לכל אחת מהן. הסרט הוא חקירה מגוף ראשון, בעזרתו של בלש פרטי, שמתחקה אחרי מתחזה בעל אלף חיים דמיוניים".

במהלך החקירה מראיינת היוצרת קרונלונד את הנשים שבהן אותו "ריקרדו" פגע, ולבסוף גם מתעמתת עם הנוכל פנים מול פנים. "The Man With A Thousand Faces" מתואר כ"אזהרה מפני הסכנה של לקבל דברים לפי ערכם הנקוב בעולם שבו שום דבר אינו כפי שהוא נראה תחילה", וזמין כאמור לצפייה מקוונת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר