גל גדות. צילום: רויטרס

גל גדות משתפת את העולם: "ב-7 באוקטובר ארצי חוותה את אחת ממתקפות הטרור הנוראיות ביותר"

השחקנית בחרה לשתף את 108 מיליון עוקביה באינסטגרם בסטורי קצר אך נוקב על המתקפה הנוראית ועל הצורך להמשיך ולפעול למען השבת החטופים והנצחת הקורבנות • "לעולם לא נשכח אותם ותמיד נילחם למען שחרורם"

[object Object]

את הבוקר הזה (שני) גל גדות פתחה עם תזכורת כואבת ליום הנורא שחווינו לפני שנה ב-7 באוקטובר, ובחרה לשתף את 108 מיליון עוקביה באינסטגרם בסטורי קצר אך נוקב על המתקפה הנוראית ועל הצורך להמשיך ולפעול למען השבת החטופים והנצחת הקורבנות.

"ב-7 באוקטובר ארצי חוותה את אחת ממתקפות הטרור הנוראיות ביותר. 1,400 אנשים, נשים, ילדים, קשישים וגברים נרצחו באכזריות ורבים נוספים נפצעו", כתבה, "ועדיין יש לנו 101 בני ערובה שמוחזקים בשבי בעזה בתנאים הכי בלתי אנושיים. לעולם לא נשכח אותם ותמיד נילחם למען שחרורם", חתמה את הסטורי עם התיוג #bringthemhomenow.

הסטורי של גדות, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", גל עשתה שימוש ברשתות החברתיות שלה אחריהן עוקבים מאות מיליוני גולשים כדי לשמש קול במלחמה הקשה גם בזירה ההסברתית העוינת ורוויית ההסתה והאנטישמיות נגד ישראל, כשהיא מפרסמת תמונות וסרטונים של החטופים והקורבנות ומשתפת את הסיפורים שלהם.

"העולם איכזב את הנשים של 7 באוקטובר", כתבה גדות בפוסט ששיתפה בדצמבר וקרא לשחרור הנשים החטופות שמוחזקות עדיין בשבי חמאס בתנאים לא אנושיים. "אנחנו טוענים שאנחנו נגד אונס ואלימות נגד נשים. אנחנו לא ניתן לנשים להיות קורבנות ואז נשתוק. אנחנו מאמינים לנשים, עומדים לצידן ונדבר בשבילן".

גל גדות, ב-2019, צילום: איי.פי.

"הם שרדו כמעט 11 חודשים בשבי ואז נרצחו בידי חמאס", כתבה גל בסטורי נוסף שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה בספטמבר לאחר הרצח האכזרי של ששת החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורב סמל ראשון אורי דנינו ז"ל. "אנשים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהלב שלנו, משפחות שחיכו כל כך הרבה זמן בשביל סוף אחר, הלב שבור היום לחתיכות. 101 חטופים נוספים עדיין שם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו