"לא רק בלונדינית". צילום: IMDB

"מחפשים אתכם": הסרט המצליח של שנות ה-2000 בליהוק פתוח

סרט הקאלט האייקוני "לא רק בלונדינית" עומד לקבל ספין-אוף בדמוי סדרת טלוויזיה, ויצא בקריאה פתוחה לליהוק התפקיד הראשי • השחקנית שמחפשים תגלם את הגרסה הצעירה של הדמות הראשית אל וודס

[object Object]

לאחר שנחשף כי סרט הקאלט האייקוני "לא רק בלונדינית", אחד הסרטים המצליחים של שנות ה-2000, עומד לקבל ספין-אוף בדמוי סדרת טלוויזיה בפיתוח חברת הסטרימינג אמזון פריים וידאו, כעת יוצרי הסדרה מוציאים קריאת ליהוק פתוחה לתפקיד הראשי של הסדרה.

הכוכבת הראשית של הסרט המקורי, ריס ווית'רספון, פרסמה את ההכרזה בעמוד האינסטגרם שלה. "החיפוש שלנו אחר גרסת התיכון של אל וודס (דמותה בסרט) התחיל באופן רשמי", כתבה ווית'רספון בהתרגשות. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Reese Witherspoon (@reesewitherspoon)

"יחד עם אמזון פריים וידאו, אנחנו הופכים את תהליך הליהוק לפתוח לחלוטין, כך שתוכלו להגיש את האודישנים שלכם בקישור בביו שלי... אני כל כך מתרגשת לראות את כל הטייקים המופלאים שלכם לדמות שלי", הוסיפה. 

כזכור, נודע כי סדרת הפריקוול שהוכרזה בחודש אפריל תכלול את המפיקים והתסריטאים ג'וש שוורץ וסטפני סאבאג', שיצרו את סדרת הדרמה המצליחה "אחת שיודעת".

"הופכים את תהליך הליהוק לפתוח לחלוטין", צילום: IMDB

סדרת הפריקוול "תעקוב אחר אל וודס בתיכון, כשאנחנו לומדים על חוויות החיים שעיצבו אותה והפכו אותה לאישה הצעירה והאייקונית שהכרנו ואהבנו בסרט הראשון של 'לא רק בלונדינית'". 

ווית'רספון כיכבה בתור אל וודס בשני הסרטים של "לא רק בלונדינית". הסרט הראשון התבסס על ספר באותו שם מאת אמנדה בראון. הסרט, שיצא לאקרנים ב-2001, הפך ללהיט גדול, והכניס יותר מ-140 מיליון דולר בקופות העולמיות. סרט ההמשך יצא לאקרנים ב-2003.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו