אלו הסדרות שאי אפשר שלא לצפות בהן

טרום-סתיו לוהט בטלוויזיה שלכם: יקומי הקומיקס של מארוול ו-DC חוזרים אחרי הפוגה, ניקול קידמן ולייב שרייבר בדרמת מתח פתלתלה, אדם ברודי הוא רב שמחפש אהבה, כוכבת "משחקי הכס" בורחת מהמשטרה, וספינאוף פריזאי לסדרת סרטי אקשן מצליחה • ומתי עולות העונות החדשות של "האנטומיה של גריי", "סוסים איטיים" ו"אמילי בפריז"? • ממליץ סדרתי: מדריך הסדרות לספטמבר 2024

"אגתה לאורך כל הדרך". צילום: יח"צ

1 בספטמבר

"טולסה קינג" (HOT)

דרמת הפשע בכיכובו של סילבסטר סטאלון מגיעה סוף סוף לישראל, כשנתיים לאחר שהושקה מעבר לים. לא היינו עושים מזה סיפור גדול, אלמלא העונה השנייה והחדשה של "טולסה קינג" תושק בארה"ב וב-HOT כמעט במקביל - ב-15 וב-18 לחודש בהתאמה.

הכוכב ההוליוודי מגלם פה מאפיונר שזה עתה משתחרר מהכלא ונשלח על ידי הבוס שלו, מכל המקומות בעולם, לעיר טולסה שבאוקלהומה, כדי להקים בה שלוחת פשע מקומית. קצת קשה לנו לקבל את העובדה שיש לסטאלון בוס, אבל מילא. מאחורי הפקת הסדרה עומד טיילור שרידן - היוצר של "ילוסטון". 19 פרקים (שתי העונות ביחד).

1 בספטמבר

"תסביך אבא'לה" (yes)

דיוויד מוריסי ("המתים המהלכים") ואיימי לו ווד ("חינוך מיני") מגלמים אב ובת בסיטקום הבריטי הזה מבית ה-BBC, שבהחלט יכול להפתיע לטובה. לאחר שג'מה בת ה-24, בליינית פרועה, נכנסת להיריון מסטוץ מקרי, ואחרי שאביה המוזנח והקלולס, מלקולם, מתגרש מאשתו שבורחת עם כל כספי החסכונות שלהם, השניים מוצאים את עצמם חולקים דירה מעופשת. לא בגלל שהם כל כך רוצים לגור ביחד, אלא בעיקר כי אין להם אופציה טובה יותר. על סדר היום: צחוקים, שיגועים ומריבות, אבל גם לא מעט רגעים נוגעים ללב. אנחנו בפנים. 6 פרקים.

5 בספטמבר

"הזוג המושלם" (נטפליקס)

ניקול קידמן, לייב שרייבר ודקוטה פנינג מעטרים את קאסט סדרת המתח הזו, שמבוססת על ספר מצליח באותו שם ("The Perfect Couple"). תמצית העלילה הפתלתלה: אמיליה (איב יוסון, "הניק" - וגם בתו של סולן להקת יו-2, בונו), עומדת להתחתן עם בנג'י העשיר (בילי האוול, "מתחת לפני השטח"). רק חבל שאמא של בנג'י (קידמן) ממש לא בעניין, שכן אמיליה, לטעמה, לא עומדת ברמה של המשפחה המפונפנת. זה עוד מילא, אבל כשגופה מתגלה על החוף, כולם הופכים לחשודים ברצח וסודות אפלים נחשפים (חבל שאגתה כריסטי לא הוזמנה, היא בטח הייתה פותרת את התעלומה בקלות).

שרייבר מגלם את אבי המשפחה האמידה, ואילו פנינג היא אחותו של החתן המיועד. עוד משתתפים ו/או נמצאים על הכוונת: מייגן פייהי ("הלוטוס הלבן"), ג'ק ריינור ("הפריפריאל") ואיזבל אג'אני הוותיקה. 6 פרקים.

16 בספטמבר

"רכבת לילה" (yes, HOT, סלקום TV)

עד שנקבל המשך רשמי ל"24", נסתפק בינתיים בזה. "רכבת לילה" היא סדרת אקשן בריטית שמתרחשת בזמן אמת, כך שכל שנייה שעוברת על המסך שלכם עוברת גם על הגיבורים. רק שבמקום ג'ק באוור, יש לנו כאן שוטר בשם ג'ו רואג.

אחרי שרכבת מלונדון לגלזגו נחטפת על ידי האקר שמשתלט על ההגה ומעמיד את הנוסעים בסכנה, שוטר שאינו בתפקיד (ג'ו קול, "כנופיות לונדון") נאלץ להציל את המצב. הוא יוצר קשר עם מנהלת אבטחת הסייבר אבי (אלכסנדרה רואץ', "אוטופיה"), והשניים משלבים כוחות בניסיון נואש לעצור את הרכבת ולזהות מיהו אותו "נהג" מסתורי שליטרלי ירד מהפסים. 6 פרקים.

"רכבת לילה", צילום: יחצ

19 בספטמבר

"אגתה לאורך כל הדרך" (דיסני+)

היקום הקולנועי של מארוול חוזר למסך הקטן לאחר הפוגה של יותר מחצי שנה, עם ספינאוף מסקרן ל"וונדה-ויז'ן". המכשפה אגתה הארקנס (קתרין האן), מי שהייתה הנבלית הראשית של הסדרה המקורית, מוצאת את עצמה מובסת, מושפלת ונטולת כוחות, ויוצאת למסע על כל הקופה כדי להשיב אותם. בדרך היא תקים מסדר מכשפות חדש משלה, תתמודד עם לא מעט אתגרים ואולי, רק אולי, תלמד לבטוח במישהו אחר מלבד עצמה, שכן הדמות חייבת איזשהו קתרזיס - אחרת היא לא הייתה מקבלת סדרה משלה.

אחרי חישוב המסלול החדש של אולפני מארוול בשל הכשלונות הצורמים האחרונים שלהם, במיוחד בגזרת הסדרות של דיסני+ (אנחנו מסתכלים בעיקר עליכן, "פלישה סודית" ו"אקו"), הרבה מאוד מוטל פה על הכף. האם אגתה תשלוף שפן מהכובע ותספק סדרה ראויה, או דווקא תנסר את עצמה לחצי ותמשיך את מסורת האכזבות החצי אפויות? ימים יגידו. עוד מככבים: ג'ו לוק ("עוצר נשימה") כבחור צעיר בעל קשר הדוק לדמות אחרת מה-MCU, ואוברי פלאזה ("מחלקת גנים ונוף") כמכשפה מסתורית עם אג'נדה משלה. 9 פרקים.

20 בספטמבר

"הפינגווין" (yes, HOT, סלקום TV)

ספינאוף / סדרת המשך מבית HBO לסרט הקולנוע "באטמן" מ-2022. קולין פארל נכנס בשנית למגפיו המחודדים של הארכי-נבל הגוצי, ומוציא את האגרסיות שלו על העיר גות'אם. על סדר היום: מאבק בארגוני פשע מתחרים, עשיית נה בעין לרשויות החוק וגם התבוננות ארוכה במראה, כי בואו - אף אחד לא הופך לנבל-על אם הוא לא סוחב אישיוז רציניים מהבית.

העלילה מתרחשת כשבוע לאחר מאורעות הסרט, ועשויה לשמש כגשר לקראת "באטמן: חלק 2" שיגיע לקולנוע ב-2026. במילים אחרות, DC מנסה להיות מארוול, אבל בקטע אפל יותר. נראה אם יצליח לה (וגם נראה אילו הופעות אורח נקבל, אם בכלל). 8 פרקים.

26 בספטמבר

"רק לא זה" (נטפליקס)

שנות האלפיים התקשרו והציעו להשאיל לנו את קריסטן בל ואדם ברודי. לא סירבנו. צמד הכוכבים שהובילו בתחילת המילניום את "ורוניקה מארס" ו"האו.סי" בהתאמה, מאחדים כוחות בקומדיה הרומנטית הזו, שעוסקת בסיפור אהבתם של ג'ואן - מנחת פודקאסט דעתנית, ונואה - רב (כן, רב) חתיך וגרוש טרי. למקרה שתהיתם, ג'ואן אינה יהודייה כשרה, מה שגורם למשפחתו של נואה לפלוט "אוי געוואלד" קולקטיבי. מה נגיד, גם בינג' שווה וגם נושא פוטנציאלי לסמול טוק מסביב לשולחן החג? קנינו. תעבירו את הגפילטע ואל תגעו לנו בשלט. 10 פרקים.

29 בספטמבר

"המטרה: פריז"

טרילוגיית סרטי האקשן המצליחה "המטרה" ("הבית הלבן", "לונדון" ו"שומר הראש") בכיכובו של ג'רארד באטלר מקבלת ספינאוף טלוויזיוני שמתרחש בעיר האורות. כשטרוריסטים נאלחים תוקפים אירוע שבו משתתף שר ההגנה הצרפתי, קצין ההגנה וינסנט (טופיק ג'לאב) נכנס לפעולה לצד הסוכנת הבריטית זארה (ריטו אריה, "אקדמיית המטריה"), והשניים מגלים שהסכנה הרבה יותר גדולה ממה שסברו תחילה. בונוסים: באטלר מבליח פה בתפקיד אורח קטן, ואילו עודד רסקין הישראלי ("כפולים") משמש כבמאי הראשי. 8 פרקים, "שכל אחד מהם הוא סרט אקשן בפני עצמו", כך לפי אחת המפיקות.

30 בספטמבר

"ג'ואן" (yes, HOT)

נראה שהג'וב כמלכת ווינטרפל היה קטן על סופי טרנר, שכן השחקנית שגילמה את סאנסה סטארק ב"משחקי הכס" זוכה להוביל כעת סדרה משלה. דרמת המתח הזו, שמתרחשת בלונדון של שנות השמונים, מבוססת על סיפור חייה האמיתי של גנבת התכשיטים ג'ואן הנינגטון - מהפושעות המפורסמות והידועות לשמצה בהיסטוריה של בריטניה - מאז שהייתה עקרת בית עגמומית שנמלטה מנישואים אלימים ועד שהפכה לעבריינית מתוחכמת וחסרת מעצורים. עוד מככב: פרנק דיליין ("אימת המתים המהלכים"). 6 פרקים.      

חוזרות ושוות

העונה הרביעית של "סוסים איטיים" תתחיל לדהור ב-4 בספטמבר באפל TV+; העונה השנייה של "היטמאנקי" מבית מארוול תכופף בננות ב-9 בספטמבר בדיסני+; לאחר ששודרו באמזון פריים וידאו, שתי העונות הראשונות של "העלאה" המעולה יעלו ב-HOT, yes וסלקום TV ב-11 בספטמבר; החלק של השני של העונה הרביעית של "אמילי בפריז" יתלבש על נטפליקס ב-12 בספטמבר; העונה השנייה של הריבייבל של "פרייז'ר" תושיב אתכם על ספת הפסיכולוג ב-20 בספטמבר ב-yes; העונה השלישית של "אין מוצא" תגרום לכם להרגיש אבודים ב-23 בספטמבר ב-yes; העונה ה-21 של "האנטומיה של גריי" תאחה לכם את הלב ב-29 בספטמבר ב-yes.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר