"דדפול & וולברין". צילום: יח"צ

זה כבר באמת טירוף: "דדפול & וולברין" שובר שיא חדש ומדהים במיוחד

סרט גיבורי העל של מארוול, שכבר הספיק לשבור כמה שיאים עם עלייתו לאקרנים, חצה בסוף השבוע האחרון את רף הכנסות מיליארד הדולר ברחבי העולם • זאת לאחר שלושה שבועות בלבד לאחר שהושק

[object Object]

זה היה באוויר כבר אתמול, והיום זה כבר רשמי: הסרט "דדפול & וולברין" חצה בסוף השבוע האחרון, בקלילות יתרה יש לציין, את רף הכנסות מיליארד הדולר ברחבי העולם, והצטרף למועדון שוברי הקופות האקסקלוסיבי, כשלושה שבועות בלבד לאחר שהושק.

"דדפול & וולברין", צילום: יח"צ

נכון לנתונים עדכניים, גרף להיט הקומיקס של אולפני מארוול ודיסני כ-494 מיליון דולר בצפון אמריקה ומעט יותר מ-535 מיליון דולר בשאר מדינות העולם, או ביחד: 1.029 מיליארד דולר. בימים הקרובים צפוי הסרט לשבור את השיא של "ג'וקר" (הכנסות עולמיות כוללות של 1.07 מיליארד דולר), ולהפוך לסרט עם הגבלת צפייה R (הצפייה מתחת לגיל 17 מותרת בליווי מבוגר) הרווחי ביותר בהיסטוריה. למעשה, "דדפול & וולברין" ו"ג'וקר" הם שני סרטי ה-R היחידים שגרפו יותר ממיליארד דולר בקופות העולם אי פעם, ועיניים רבות נשואות כעת לעבר ההמשכון "ג'וקר: טירוף בשניים", שיעלה על המסכים בעוד כשמונה שבועות (4 באוקטובר), ועשוי להציג ביצועים דומים. אין ספק שזה הולך להיות (עוד) קרב מרתק בין אולפני מארוול ל-DC.

"דדפול & וולברין", צילום: יחסי ציבור

איירון מן הבריז

והנה עוד עדכון מעניין לגבי "דדפול & וולברין": בראיון שהעניקו לאחרונה תסריטאי הסרט רט ריס ופול וורניק לאתר הקולנוע IndieWire, חשפו השניים כי לא אחר מרוברט דאוני ג'וניור הוזמן לגלם בסרט את איירון מן, או ליתר דיוק את האלטר אגו שלו, טוני סטארק. הופעת האורח היתה אמורה להתרחש בתחילת העלילה, כשדדפול מגיע ל"משרדי" הנוקמים ומבקש להצטרף לצוות גיבורי-העל האקסקלוסיבי שלהם.

רוברט דאוני ג'וניור ב"הנוקמים", צילום: יח"צ

דאוני ג'וניור, שכזכור ישוב בקרוב ליקום הקולנועי של מארוול כדמות מפורסת אחרת, סירב להצעה, ובסופו של דבר הסצנה צולמה רק בהשתתפותם של ריאן ריינולדס (דדפול) וג'ון פאברו (האפי הוגאן, עוזרו וחברו הטוב של סטארק). דדפול עצמו, כמובן, לא התקבל לנוקמים ונדחה בעדינות על ידי הוגאן בטענה שהוא טיפוס אנוכי מדי, אבל כפי שהביצועים הקופתיים שלו מעידים - אין לו סיבה לקחת את זה יותר מדי קשה, מה גם שהיו לנו ב"דדפול" החדש די והותר הופעות אורח מפתיעות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו