בגלל סצנות סקס הומוסקסואליות: חואקין פיניקס פורש ברגע האחרון מסרט חדש ומדובר

לפי דיווחים בתקשורת האמריקנית, השחקן זוכה האוסקר קיבל ברגע האחרון "רגליים קרות", שכן הסרט החדש של הבמאי המוערך טוד היינס, שפיניקס אף היה שותף בכתיבתו, כלל סצנות בוטות שהכוכב חשש לצלם • מה יעלה בגורל הפרויקט?

רגליים קרות? חואקין פיניקס. צילום: AP

השחקן זוכה האוסקר חואקין פיניקס פרש במפתיע מסרטו החדש של הבמאי המוערך טוד היינס ("קרול", "רחוק מגן עדן", "אני לא שם", "הצצה ליחסים") - חמישה ימים בלבד לפני תחילת הצילומים במקסיקו.

לפי דיווחים בתקשורת האמריקנית, פיניקס קיבל ברגע האחרון "רגליים קרות", שכן הסרט, סיפור אהבה הומוסקסואלי פרובוקטיבי עם טוויסט בלשי, שהשחקן אף היה שותף בכתיבת התסריט שלו, כלל סצנות סקס בוטות במיוחד שפיניקס חשש לצלם.

חואקין פיניקס, צילום: AFP

נכון לעכשיו עתיד ההפקה לוט בערפל וייתכן מאוד שההפקה כולה תבוטל, על אף שהסטים כבר הוקמו, זכויות ההפצה הבינלאומיות נמכרו והצוות היה מוכן ומזומן לצאת לדרך. בשל כל אלה, ההפסדים הכספיים שייגרמו למפיקים יהיו כבירים.

בשנה שעברה תיאר הבמאי היינס את הסרט, שעדיין לא זכה לשם, כ"סיפור אהבה בין שני גברים שמתרחש בשנות השלושים", וציין כי מערכת היחסים שתוצג בו "תאתגר" את הצופים. מעבר לכך, היינס גם אמר אז שפיניקס היה זה ש"דחף את התסריט למחוזות מיניים מסוכנים", ולכן נטישתו הפתאומית אפילו מפתיעה עוד יותר. הסרט היה צפוי להיות בעל הגבלת גיל אמריקנית של NC-17 (למבוגרים בלבד), שהינה הרבה יותר מחמירה ונדירה מהגבלת R (הצפייה מתחת לגיל 17 מותנית בליווי מבוגר) הנפוצה יחסית. לעת עתה לא התקבלה תגובה רשמית מטעמם של פיניקס או היינס.

חואקין פיניקס, צילום: GettyImages

פיניקס (49) עצמו ישוב לקולנוע בתחילת אוקטובר הקרוב בהמשכון הקומיקס המצופה "ג'וקר: טירוף בשניים", שבו יגלם בשנית, הפעם לצידה של ליידי גאגא, את נבל-העל האייקוני ואויבו המושבע של באטמן. יוזכר כי השחקן היה בין האמנים שנקטו עמדה פרו-פלשתינית מובהקת עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר