שלום הבית בסכנה? ריאן ריינולדס ואשתו בלייק לייבלי ראש בראש

"ברבנהיימר", הדור הבא: זוג השחקנים הנשוי מתחרה ראש בראש על המקום הראשון במצעד שוברי הקופות בארה"ב • האחד עם "דדפול & וולברין" והשנייה עם "איתנו זה נגמר" • אבל כשהכל נשאר במשפחה - מה רע?

ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי בפרמיירה לסרט "איתנו זה נגמר". צילום: רויטרס

בשנה שעברה קראו לזה "ברבנהיימר" - תופעה שבה שני סרטים שונים לגמרי זה מזה, "ברבי" ו"אופנהיימר" כמובן, כבשו במקביל את קופות בתי הקולנוע, כאשר כל אחד מהם סיפק לכאורה מענה לקהל יעד אחר: הסרט הראשון יועד בעיקר לבנות ולחבר'ה צעירים, והסרט השני פנה קודם כל לגברים ולמבוגרים (אבל בואו, עם כאלה מספרים, היו לא מעט צופים סקרנים שרכשו כרטיסים לשניהם). האם התופעה תחזור על עצמה גם השבוע, עם צמד שוברי קופות נוסף?

התשובה מסתמנת כחיובית, אבל הפעם יהיה לה טוויסט מסקרן - ורומנטי - בעלילה, שכן זוג הכוכבים שמוביל את שני הסרטים החדשים (ויש שיגידו המתחרים), ריאן ריינודלס ובלייק לייבלי, הם בעל ואישה בחיים האמיתיים. אין ספק שריינולדס ולייבלי חוגגים בימים אלה סופשבוע מהאגדות: "דדפול & וולברין", להיט הקומיקס המסחרר בכיכובם של השחקן הקנדי וחברו הטוב יו ג'קמן, ממשיך לשבור שיאים מטורפים וככל הנראה יתמקם גם השבוע בצמרת טבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה ובעולם כולו.

"דדפול & וולברין", צילום: יח"צ

המספרים הסופיים טרם התקבלו, אולם ההכנסות הבינלאומיות של הסרט לאחר שלושה סופי שבוע על המסכים צפויות לחצות את רף מיליארד הדולר ברחבי הגלובוס, כאשר בערך מחצית מהסכום הזה נצברה בארה"ב (וקנדה) בלבד.

אבל ההפתעה הגדולה באמת של הסופ"ש האחרון בקופות צפון אמריקה היא ההכנסות של "איתנו זה נגמר" - הדרמה הרומנטית המטלטלת בכיכובה של בלייק לייבלי, שבה היא מגלמת אישה אשר מתמודדת עם מערכת יחסים הרסנית. הסרט, שמבוסס על ספר רב מכר באותו שם, הופק בתקציב זעום יחסית של 25 מיליון דולר, אך צפוי לגרוף בערך פי שניים מזה בשלושת הימים הראשונים להקרנתו בצפון אמריקה בלבד - כך שהצלחתו האדירה כבר מובטחת. בהחלט מדובר בהישג מרשים, ויש הטוענים שעם קבלת הנתונים הסופיים מחר (שני), עשויה לייבלי לעקוף את בעלה במצעד שוברי הקופות וסרטה יוצב במקום הראשון. בכל מקרה, "איתנו זה נגמר" מתגאה בפתיחה הגדולה אי פעם לסרט בכיכובה של לייבלי, והוא רק מתחיל את דרכו על המסכים.

בלייק לייבלי ב"איתנו זה נגמר", צילום: באדיבות פורום פילם

ואל תחשבו לרגע שריינולדס לא מפרגן לאשתו וחושש לאבד בגללה את המקום בפסגה. להיפך, כשהכל נשאר במשפחה - מה רע? הכוכב הקנדי אפילו גייס את יו ג'קמן ואת אמא שלו (!) והסתנן איתם לג'נקט (אירוע תקשורת) של "איתנו זה נגמר", שם הטרילו השלושה את השחקן ברנדון סקלנאר, שמגלם בסרט את אחד ממושאי אהבתה של לייבלי. צפו, היה קורע.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר