"כל צבע של רגש אנושי": הדרמות הרומנטיות כאן כדי להישאר

בלייק לייבלי מככבת בסרט החדש "איתנו זה נגמר", כצעירה שמערכת היחסים שלה עולה על שרטון כבן זוגה לשעבר חוזר בהפתעה לחייה • היא אמרה: "זו הסתכלות בעין יפה על החוויה האנושית"

מאחורי הקלעים של הסרט "איתנו זה נגמר" // צילום: באדיבות פורום פילם

דרמות רומנטיות הן ז'אנר אהוב מאוד בקולנוע ההוליוודי, כשלאורך השנים יצאו אינספור סרטים שעסקו בסיפור שכבש לצופים את הלב.

"איתנו זה נגמר", שיעלה מחרתיים (חמישי) לאקרנים בישראל, הוא אחד מאותם סרטים, שגם בימים מלאי סרטי אקשן ואדרנלין, מוכיח כי לז'אנר הזה יש צורך. הסרט, המבוסס על ספר בעל אותו שם מאת קולין הובר, עוקב אחר לילי בלום (בגילומה של בלייק לייבלי, "אחת שיודעת", "בקשה מסתורית"), שלאחר שהצליחה להתגבר על ילדות טראומטית, היא עומדת לפתוח פרק חדש בחייה – ולפתוח עסק משלה.

לייבלי ב"איתנו זה נגמר", צילום: באדיבות פורום פילם


כשהיא פוגשת במקרה נוירוכירורג מקסים (אותו מגלם ג'סטין בלדוני, כוכב "ג'יין הבתולה" שגם ביים את הסרט), השניים מתאהבים – עד שלילי מתחילה לראות בו צדדים שמזכירים לה את מערכת היחסים של הוריה. כשהאהוב הראשון שלה (ברנדון סקלנר, "1923") חוזר בהפתעה לחייה, הזוגיות שלה עם הנוירוכירורג עולה על שרטון – ולילי נאלצת לקבל החלטה למען עתידה שלה.

לייבלי ב"איתנו זה נגמר", צילום: באדיבות פורום פילם


"מה שיפה בסרט הזה, זה שיש בו כל צבע של רגש אנושי – יש אהבה, יש אושר, יש הומור, יש תקווה, יש עצב ויש כאב", אומרת לייבלי על הסרט, "זו הסתכלות בעין יפה על החוויה האנושית. זה הסיפור של לילי וזה המסע שלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר