בורסת ההימורים נפתחה: מי תזכה לגלם את בריטני ספירס בסרט על חייה?

לאחר שרכשה את הזכויות לספרה האוטוביוגרפי של כוכבת הפופ, יוניברסל מחפשת כעת את השחקנית הראשית שתגלם את הזמרת בסרט • השמועות כבר החלו לצוץ, ויש כמה השערות מעניינות במיוחד

בריטני ספירס בצעירותה. צילום: GettyImages

מספר ימים לאחר שנחשף כי אולפני יוניברסל רכשו את הזכויות לספרה האוטוביוגרפי של בריטני ספירס, כעת החברה מחפשת את הכוכבת הראשית שתשחק בסרט על חייה - והשמועות כבר החלו לצוץ.

מגזין ווג האמריקני העלה כמה השערות מעניינות בנוגע לשחקנית שעשויה לגלם את כוכבת הפופ. אחת ההשערות היא השחקנית סידני סוויני, שבשנתיים האחרונות חורכת את הוליווד ומשחקת בסדרות ובסרטים הנחשקים ביותר. סידני מועדפת על ידי המעריצים של ספירס, שכן אחרי "אופוריה" אנחנו לגמרי יכולים לראות אותה הולכת במסדרונות בית הספר לצלילי "Baby One More Time". 

סידני סוויני ב"אופוריה", צילום: באדיבות yes

השערות נוספות הן כוכבת הטיקטוק והשחקנית בהתהוות אדיסון ריי וכוכבת "ליב ומאדי" דאב קמרון. השערה מעניינת במיוחד היא השחקנית מילי בובי בראון ("דברים מוזרים"), שלא בדיוק עונה על הטייפ קאסט, אבל בשנת 2022 אמרה בתוכנית של דרו ברימור: "אני רוצה לשחק אדם אמיתי ואני חושבת שבשבילי זו תהיה בריטני ספירס. הסיפור שלה מהדהד בי. היא פשוט גדלה בציבור, אני צופה בסרטונים שלה, צופה בראיונות שלה כשהייתה צעירה יותר. אני לא מכירה אותה, אבל כשאני מסתכלת על תמונות שלה, אני מרגישה שאוכל לספר את הסיפור שלה בצורה הנכונה".

ולגבי צוות המשנה, האם הייתם יכולים לראות את הארי סטיילס, נגיד, בתור ג'סטין טימברלייק? ליידי גאגא בתור מדונה? סבסטיאן סטן בתור קווין פדרליין? הספקולציות של המעריצים לא מפסיקות, בעוד שגם התעשייה מעלה השערות ושמועות בנוגע לליהוק. 

מילי בובי בראון ב"דברים מוזרים", צילום: אי.פי

כאמור, בימים האחרונים יוניברסל קיבלה את הזכויות על רב המכר "האישה שבי" שכתבה בריטני ספירס - אותו יביים במאי "מרשעת" ג'ון מ. צ'ו ויפיק המפיק היהודי מארק פלאט שאחראי על "לא רק בלונדינית". 

בספר, ספירס מתארת את מסע הקריירה שלה - החל מימי "מועדון מיקי מאוס" דרך האלבום הראשון והמצליח ועד ההתמוטטות הנפשית שחוותה בשנת 2007. הספר כתוב בכנות כמעט אכזרית ומרחיב לעומק על מערכות היחסים שלה עם החבר לשעבר ג'סטין טימברלייק ועם משפחתה, ומתאר את האופי הדורסני של הסובבים אותה בניסיון לשלוט בחייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר