מסתמן: סרט שלישי בסדרת "אהבה בשחקים" אכן נמצא בשלבי פיתוח

הכוכב הלוהט גלן פאוול חשף לאחרונה כי סרט שלישי בסדרת הסרטים האהובה אכן קורה • בכך למעשה נתן אישור רשמי ראשון שההמשכון באמת מחמם מנועים - שכן עד עכשיו בחרו המעורבים בפרויקט לשמור על עמימות סביב הנושא

גלן פאוול ב"אהבה בשחקים: מאווריק". צילום: יח"צ

פליטת פה שמישהו יצטרך לתת עליה את הדין, או מהלך מתוכנן מראש? זה כבר לא משנה, שכן מגדל הפיקוח כבר נתן את אות ההמראה וכולם כבר חגורים. הכוכב הלוהט גלן פאוול חשף לאחרונה כי סרט שלישי בסדרת "אהבה בשחקים" ("טופ גאן") אכן נמצא בשלבי פיתוח, ולמעשה נתן אישור רשמי ראשון שההמשכון באמת מחמם מנועים - שכן עד עכשיו בחרו המעורבים בפרויקט לשמור על עמימות והתקשורת ניזונה בעיקר מ"מקורות פנימיים" עלומים.

כזכור, פאוול גילם ב"אהבה בשחקים: מאווריק", שובר הקופות מ-2022 שמדורג כרגע כסרט ה-12 המכניס בכל הזמנים, את הטייס השחצן ג'ייק "הנגמן" סרסין. אף שזו היתה דמות משנית ופאוול הופיע ברשימת הקרדיטים הרבה אחרי טום קרוז, ג'ניפר קונלי ומיילס טלר, הבחור גנב את ההצגה בסצנות הבודדות שבהן השתתף. תסלחו לנו אם נקבע שכל מעריצי אפוס האקשן האווירי ישמחו לראות אותו עוטה שוב את סרבל הטיסה ונוסק לגבהים חדשים בתפקיד מרכזי יותר, ומסתמן שזה באמת מה שיקרה.

"אהבה בשחקים: מאווריק", צילום: יח"צ

בימים אלה, כידוע, מקדם פאוול את סרט האסונות החדש והמוצלח "טוויסטרס", שבו הוא מככב לצידה של דייזי אדגר-ג'ונס. שני השחקנים התארחו מוקדם יותר השבוע בפודקאסט הקולנוע "Happy Sad Confused", ונשאלו על ידי המנחה, ג'וש הורוביץ, איזו הפקה תושק לדעתם קודם: "אהבה בשחקים 3", או עונה שנייה לסדרת הדרמה הרומנטית "אנשים נורמלים", שבה מככבת אדגר-ג'ונס. פאוול חשב למשך שנייה או שתיים וענה: "כאילו, יש לי תאריך" - כשהוא ככל הנראה התכוון למועד תחילת הצילומים של הסרט. אדגר-ג'ונס הופתעה מהתשובה המהירה של הקולגה שלה ושאלה אותו: "טופ גאן?".

גלן פאוול, צילום: AP

פאוול, בתגובה, תהה אם יש לאדגר-ג'ונס תאריך ל"אנשים נורמלים". השחקנית השיבה בשלילה, ופאוול אמר להורוביץ "טוב, אז ככל הנראה אני". כשהורוביץ, שהרגיש שיש לו סקופ ביד, ביקש לחלוב מהשחקן עוד מידע ושאל אם הוא מוכן לשתף פרטים נוספים, קבע פאוול נחרצות: "בשום פנים ואופן לא". המנחה ניסה את מזלו שוב, אך נאלץ להסתפק בהפצרה מנומסת לעבור לשאלה הבאה. המשך יבוא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר