דיווחים מעבר לים: "24" חוזרת בסרט חדש

אתר התרבות האמריקני "Variety" פרסם כי סרט חדש בסאגת "24" נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים • מה ידוע עד כה על הפרויקט?

קיפר סאת'רלנד ב-"24" . צילום: יח"צ

האם ג'ק באוור חוזר לפעולה? סביר להניח שכן. אתר התרבות האמריקני "Variety" פרסם הלילה (רביעי) כי סרט חדש בסאגת "24" נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים באולפני המאה ה-20 (לשעבר פוקס המאה ה-20, לפני שנרכשו על ידי דיסני) ובהפקתו של בריאן גרייזר - המפיק הראשי של הסדרה המקורית. גרייזר עצמו אמנם רמז לקיומו של הפרויקט עוד בחודש שעבר בראיון שהעניק לרשת MSNBC, אבל כעת הנושא מקבל משנה תוקף עם הדיווח של האתר.

נכון לעכשיו הפרטים על הסרט עדיין דלילים מאוד. עדיין לא ידוע אם מדובר בהפקה קולנועית או כזו שתצא ישירות לסטרימינג, ומעבר לכך - טרם הוכרז אם קיפר סאת'רלנד, השחקן שמגלם את סוכן ה-CTU רב התושייה שתמיד קצר בזמן - ייכנס פעם נוספת לנעליו של באוור (כנ"ל לגבי הדמויות האחרות שהצליחו לשרוד עד כה, כמו קלואי וטוני), או שמא העלילה תתמקד בדמויות חדשות באותו עולם. אולפני המאה 20 סירבו להגיב לפניית "Variety".

קיפר סאת'רלנד, צילום: AP

"24" המקורית שודרה במשך תשע עונות (כולל הפוגות) בין 2001 ל-2014 וזכתה להצלחה אדירה בזכות קווי העלילה המותחים (ברובם) שלה, האקשן האינטנסיבי, הכריזמה של סאת'רלנד ושות' ובעיקר בשל הפורמט החדשני של הסדרה: כל פרק התרחש "בזמן אמת" של שעה אחת בלבד, כאשר כל העונות (מלבד התשיעית) כללו 24 פרקים - כלומר יום שלם שהתנקז לתוך עונה אחת. בנוסף לעונות הרגילות, ב-2008 שודר סרט הטלוויזיה "24: גאולה" שעלילתו התפרסה על פני שעתיים, ואילו סדרת ספינאוף בשם "24: מורשת" הושקה ב-2017, אולם לא הצליחה לצבור תאוצה על אף הופעת אורח של קרלוס ברנרד כטוני אלמידה, שסוג של עבר לצד האפל.

קיפר סאת'רלנד ב-"24", צילום: יח"צ

בפעם האחרונה שראינו אותו (קרי, בפרק האחרון של העונה התשיעית - "Live Another Day"), ג'ק הסגיר את עצמו לרוסים ששחררו תמורתו את קלואי, ומאז נעלמו עקבותיו. במשך השנים הביע סאת'רלנד (57) נכונות חמקמקה לשוב למותג ("אף פעם אי אפשר לדעת" - כפי שאמר בשנה שעברה בראיון לתוכנית הבוקר "Today" של רשת NBC), אבל הפעם נראה כי הקאמבק קרוב מתמיד. כדאי שתמהר, ג'ק, השעון מתקתק!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר