איזה פחד: הצצה ראשונה לפריקוול של סרט האימה האייקוני "תינוקה של רוזמרי"

56 שנים לאחר שיצא לאקרנים, היצירה הקולנועית שבוימה על ידי רומן פולנסקי, מקבלת, כידוע סרט קדימון • כעת נחשפות תמונות ראשונות מהפרויקט המפחיד והמסקרן

"Apartment 7A". צילום: GARETH GATRELL/PARAMOUNT+

יותר מיובל אחרי שיצא לאקרנים - 56 שנים ליתר דיוק - מקבלת קלאסיקת האימה "תינוקה של רוזמרי" סרט פריקוול. היצירה הקולנועית המקורית, שבוימה על ידי רומן פולנסקי (והתבססה על ספר רב מכר באותו שם), עלתה לאקרנים ב-1968, זכתה לביקורות מעולות וגם להצלחה אדירה בקופות. עד היום נחשב "תינוקה של רוזמרי" לאחד מסרטי האימה הטובים (והמפחידים) בכל הזמנים, ולכן כשההקדמון הוכרז כבר ב-2021 הבאזז סביבו היה רב.

"Apartment 7A", צילום: GARETH GATRELL/PARAMOUNT+

אתמול (רביעי) נחשפו סוף סוף התמונות הראשונות מתוך "Apartment 7A" (דירה 7A) - מותחן אימה פסיכולוגי שיושק ב-27 בספטמבר בשירות הסטרימינג פרמאונט+. הסרט יגולל את סיפורה של רקדנית צעירה ושאפתנית בשם טרי (ג'וליה גארנר, "אוזרק"), ששוכרת דירה מזוג מבוגר ואיך נאמר, די אקסצנטרי, בלשון המעטה. מיקום הדירה: "בית בראמפורד" היוקרתי שבניו יורק (אלא איפה?) - בניין ידוע לשמצה בעל היסטוריה של מקרי מוות שמי יודע, אולי מתגוררים בו חברי כת שטנית... במילים אחרות: טרי עוברת לאותו בניין בדיוק שבו התרחשו המאורעות המצמררים של "תינוקה של רוזמרי", מספר שנים לפני שרוזמרי עשתה זאת. אבל אל חשש: גם בסרט החדש לא יהיו חסרים מאורעות מצמררים.

"Apartment 7A", צילום: GARETH GATRELL/PARAMOUNT+

עוד מככבים / מתגוררים לצידה של גארנר בבניין המקולל: ג'ים סטרג'ס ("מעבר ליקום", "הביתה לפני החשכה") כמפיק ברודוויי מצליח שמתיידד עם הרקדנית, כמו גם קווין מקנלי ("שודדי הקאריביים") ודיאן ויסט ("חנה ואחיותיה", הגרסה האמריקנית של "בטיפול") הוותיקים, כבני הזוג המבוגרים.

"Apartment 7A", צילום: GARETH GATRELL/PARAMOUNT+

הנה הנערה הזאת

ועוד בענייני ג'וליה גארנר: מוקדם יותר השבוע גם דווח כי השחקנית האמריקנית-יהודייה המוכשרת עדיין צפויה לגלם את מדונה ב-"Who’s That Girl" - סרט ביוגרפי על חייה של מלכת הפופ, שאותו תביים מדונה בעצמה (וקרוי כמובן על שם אחד הלהיטים הגדולים ביותר שלה). הסרט אמנם הוכרז כבר לפני שנים אחדות, אולם העבודה עליו התעכבה מסיבות שונות, ביניהן העדפתה של הזמרת להתמקד בסיבוב ההופעות החדש והגרנדיוזי שלה, שהסתיים במאי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Madonna (@madonna)

כדי להוכיח שזה באמת קורה, מדונה אף העלתה אתמול פוסט שבו אפשר לראות אותה שוקדת במרץ על כתיבת התסריט (אבל עדיין הקפידה להביט מדי פעם למצלמה).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר