מות הצלמת על סט הצילומים: בוטל כתב האישום נגד השחקן אלק בולדווין

השחקן הואשם בהריגה בשוגג של הצלמת הלינה האצ'ינס על סט צילומי הסרט "ראסט" לפני כשלוש שנים • בולדווין השתמש שלא בידיעתו באקדח טעון במקום באקדח בעל תחמושת דמה • במהלך המשפט התגלה כי המדינה הסתירה מבית המשפט ראיות חשובות בתיק

השחקן אלק בולדווין (ארכיון). צילום: רויטרס

בית המשפט בניו מקסיקו ביטל הלילה (שבת) במפתיע את כתב האישום הפלילי כנגד השחקן אלק בולדווין לאחר שבמהלך המשפט התגלה כי התביעה הסתירה מידע מההגנה - ראיות שיכלו להבהיר כיצד כדורים חיים הגיעו לסט הצילומים שבו נורתה למוות הצלמת כלל לא הוצגו.

אלק בולדווין על מות הצלמת בסט: "ליבי שבור, אני משתף פעולה באופן מלא עם החקירה" (24.10.21) // רויטרס

לאחר סאגה מתמשכת של שלוש שנים, כתב האישום בוטל באופן סופי ונקבע כי לא ניתן יהיה להעלות אותו מחדש ולתבוע את בולדווין שוב מאותה סיבה. 

כזכור, התאונה הקטלנית שהביאה למותה של האצ'ינס ולפציעתו של במאי הסרט ג'ואל סוזה, התרחשה באוקטובר 2021. במהלך חקירת השריף המקומי עלה כי בולדווין, שמשמש גם כאחד ממפיקי הסרט, קיבל כלי נשק מעוזר במאי שאמר לו "כלי ירי קר", כלומר – כלי נשק ללא כדורים חיים.

הצלמת הלינה האצ'ינס ז"ל, צילום: רויטרס

למרות דברי עוזר הבמאי, בחקירה שבוצעה בהמשך התברר כי ברובה אכן היה כדור חי, אותו בולדווין ירה לעבר המצלמה ופגע בהאצ'ינס. השחקן עצמו הכחיש בעבר שהוא זה שלחץ על ההדק וירה לעברה של האצ'ינס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר