הפעם ייפרד מאיתנו סופית? ניקולס קייג'. צילום: רויטרס

מעריצי ניקולס קייג' עשויים לקבל חדשות מצערות

בראיון חדש לעיתון ה"ניו יורקר" שנערך לקראת השקת סרט האימה המדובר בו הוא מככב, "Longlegs", נשאל השחקן הוותיק מה בדיוק קורה עם תוכנית הפרישה שלו אותה חשף בשנה שעברה • האם הפיצ'ר החדש נמנה עם אותם פרויקטים סופיים?

[object Object]

בסוף השבוע הקרוב יעלה על המסכים סרט האימה החדש והמדובר "Longlegs" בהשתתפותו של ניקולס קייג' - שבו הוא מגלם לכאורה רוצח סדרתי תמהוני (וזה בהכי אנדרסטייטמנט שיש). הכוכב האהוב קוטף שבחים רבים על תפקידו המצמרר בסרט, אבל האם מעריציו הנאמנים ייאלצו להתמודד עם בשורה מצמררת לא פחות, וגרוע מכך - אמיתית? ייתכן מאוד.

תזכורת קצרה: בשנה שעברה, בראיון שהעניק למגזין התרבות האמריקני "Vanity Fair", הפיל קייג' (60) פצצה והכריז שהוא "מתחיל לתכנן את הפרישה" שלו, שכן הוא "לקח את תחום המשחק הכי רחוק שאפשר". באותו ראיון אמר הכוכב כי יכול להיות שנותרו בו "שלושה או ארבעה סרטים בלבד".

כעת, בראיון חדש לעיתון ה"ניו יורקר" שנערך לקראת השקת "Longlegs", נשאל קייג' מה בדיוק נסגר עם תוכניות הפרישה שלו, והאם הסרט החדש נמנה עם אותם שלושה-ארבעה סרטים סופיים. תשובתו החמקמקה: "ובכן, הופעתי מאז בשניים או בשלושה תפקידי משנה, אז אולי התכוונתי לשלושה או לארבע תפקידים ראשיים.

ניקולס קייג', צילום: רויטרס

"יכול להיות שזה מה שרציתי להגיד", הסביר קייג', והבהיר שהוא רואה את התפקיד שלו ב-"Longlegs" כמשני (מה שבאופן עקרוני נכון, שכן על אף שהוא גונב את ההצגה, השחקנית מייקה מונרו מגלמת בסרט את התפקיד הראשי - סוכנת FBI בעלת יכולות, איך נאמר, לא שגרתיות).

הספירה לאחור מתחילה

אז בואו נראה, באילו עוד הפקות צפוי ניקולס קייג' להופיע לפני פרישתו האפשרית? ובכן, הצצה בעמוד הפילמוגרפיה שלו בבסיס הנתונים הקולנועי IMDB מראה כי השחקן יתרום מכשרונו בשנים הקרובות ללפחות שישה פרויקטים מז'אנרים שונים, אולם עדיין קשה לקבוע אילו תפקידים יוגדרו כמשניים ואילו כראשיים. מדובר במותחן הפשע "אדוני המלחמה" ("Lords of War") שבו הוא יגלם סוחר נשק ידוע לשמצה בשם יורי, אשר מתמודד עם מתחרה חדש בענף - לא אחר מבנו אנטון (ביל סקארסגארד, "זה"); בסרט האימה "בנו של הנגר" ("The Carpenter’s Son") שיתרחש בתקופת רומא העתיקה; בדרמה "הנסיך" ("The Prince") אשר תגולל את סיפורו של מכור לסמים ולאלכוהול, ושואבת לכאורה השראה מקורות חייו של האנטר ביידר - בנו של נשיא ארה"ב המכהן; ובמערבון האקשן "האקדוחנים" ("The Gunslingers").

ניקולס קייג', צילום: GettyImages

לארבעת הסרטים הללו מצטרפים המותחן הפסיכולוגי "הגולש" ("The Surfer") שכבר הושלם וערך את הקרנת הבכורה שלו בפסטיבל קאן האחרון על רקע ביקורות חיוביות וכן הדיווח על כך שקייג' יגלם גרסה אפלולית של ספיידרמן בסדרת לייב אקשן חדשה. אז שנתחיל לספור לאחור?

* שמות הסרטים העתידיים בעברית אינם סופיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו