לאחר 18 שנה: בדיסני עובדים על סרט המשך ל"השטן לובשת פראדה"

אתרי תרבות וקולנוע מהימנים בארה"ב דוגמת Variety ו-The Hollywood Reporter מדווחים כי האולפנים מתכננים להפיק סרט המשך לקומדיה האייקונית • כזכור, בסרט הפולחן המקורי גילמה מריל סטריפ את עורכת מגזין האופנה הקשוחה והאנוכית מירנדה פריסטלי • מי מהקאסט המקורי עתיד לחזור?

סטנדרטים בלתי מתפשרים ויכולת שלה להנהיג צוות גדול בעולם תחרותי. מירנדה פריסטלי (מריל סטריפ) ב"השטן לובשת פראדה". צילום: יח"צ

לעמוד בדדליין לחוץ זה דבר אחד, אבל לעמוד בו בסטייל, ועוד פעמיים, עם עורכת שחצנית ומרושעת על הראש? נראה אתכם. אתרי תרבות וקולנוע מהימנים בארה"ב דוגמת Variety ו-The Hollywood Reporter מדווחים כי אולפי דיסני מתכננים להפיק סרט המשך לקומדיה האייקונית "השטן לובשת פראדה", ששוחררה ב-2006 וגרפה בקופות הבינלאומיות יותר מ-300 מיליון דולר - כמעט פי עשרה מתקציב ההפקה שלה.

בסרט הפולחן המקורי, שמבוסס על ספר רב מכר באותו שם, גילמה מריל סטריפ את עורכת מגזין האופנה הקשוחה והאנוכית מירנדה פריסטלי - דמות ששאבה השראה רבה מאנה וינטור, העורכת המיתולוגית של מגזין האופנה האמריקני "ווג". לצידה של סטריפ כיכבו אן האת'וויי כאנדי סאקס - עיתונאית צעירה שמתקבלת לעבוד במגזין תחת מרותה של פריסטלי, ואמילי בלאנט, בסך הכל בתפקידה הקולנועי השני, שגנבה את ההצגה כאמילי צ'רלטון - המזכירה הראשית של המגזין והעוזרת האישית של פריסטלי.

"השטן לובשת פראדה", צילום: יח"צ

כעת, כאמור, דווח כי בדיסני נתנו אור ירוק לצילומי סרט המשך, כאשר סטריפ ובלאנט כבר שוכנעו להיכנס שוב לנעלי העקב המאתגרות, כמו גם תסריטאית הסרט המקורי, אליין ברוש מקנה. אז במה יעסוק ההמשכון? אפשר להגיד שסוג של התהפכו היוצרות: על רקע הדעיכה המתמשכת של העיתונות המסורתית המודפסת, פריסטלי, שנמצאת בשלהי הקריירה שלה, גם נאלצת להתמודד עם נסיקתה המטאורית של העוזרת-לשעבר שלה, אמילי, אשר עומדת כיום בראש תאגיד אופנה יוקרתי. פריסטלי זקוקה מאוד לכספי הפרסום של התאגיד - וכפועל יוצא לחסדיה של אמילי - כדי לשמור את המגזין המדשדש בחיים. איך שגלגל מסתובב לו. יובהר כי למרות הדיווחים העיקשים, תגובה רשמית מטעם דיסני טרם התקבלה.

"השטן לובשת פראדה", צילום: יח"צ

במקביל יצוין כי מחזמר חדש של "השטן לובשת פראדה", שמתהדר בפסקול מקורי פרי יצירתו של לא אחר מאלטון ג'ון ועם השחקנית ונסה ויליאמס בתפקיד פריסטלי, עתיד לעלות באוקטובר הקרוב על במות הווסט אנד שבלונדון, והופעות הטרום בכורה שלו החלו לאחרונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר