השחקנית היהודייה מצטרפת ליקום הקולנועי של מארוול

נטשה ליון, כוכבת הסדרות המצליחות "כתום זה השחור החדש" ו"בובה רוסית", תככב בתפקיד חדש ב"ארבעת המופלאים" • הסרט יעלה לאקרנים בקיץ 2025

נטשה ליון. צילום: יוטיוב

בובה מופלאה: השחקנית האמריקנית-יהודייה נטשה ליון, כוכבת הסדרות המוערכות "כתום זה השחור החדש", "בובה רוסית" ו"פוקר פייס", שאף התגוררה בילדותה בישראל, מצטרפת ליקום הקולנועי של מארוול.

ליון בת ה-45 תגלם תפקיד שטרם נחשף ב"ארבעת המופלאים" אשר יעלה לאקרנים בקיץ 2025, ובעצם תצטרף לפדרו פסקל (ריד ריצ'רדס/מיסטר פנטסטיק), ונסה קירבי (סו סטורם/האישה הבלתי נראית), ג'וזף קווין (ג'וני סטורם/הלפיד האנושי) ואיבון מוס בכרך (בן גרים/ת'ינג), שיגלמו את ארבעת התפקידים הראשיים בבלוקבסטר המצופה.

לקאסט המרשים הזה מתווספים כמה שחקנים שהשתתפותם הוכרזה רק לאחרונה, ביניהם ג'וליה גארנר ("אוזרק") כווריאציה של הגיבור הקוסמי סילבר סרפר, ראלף אינסון ("משחקי הכס", הגרסה הבריטית של "המשרד") וג'ון מלקוביץ' הענק בתפקיד שגם כן טרם הוכרז.

איזה תפקיד תקבל נטשה ליון? דמויות מהיקום של מארוול., צילום: יח"צ

הדיווח על הצטרפותה של ליון ליקום הקומיקס הקולנועי עוררה התרגשות רבה בקרב מהמעריצים, שלקחו על עצמם את המשימה לגלות את מי היא תגלם בסרט - מידע שמארוול שומרת כרגע קרוב לחזה. עם זאת, סריקה קצרה של אזורי הטוקבקים באתרי הקולנוע והקומיקס המובילים בארה"ב מעלה שתי אפשרויות עיקריות: האפשרות הראשונה וההגיונית יותר היא שליון תגלם את הפסלית העיוורת אלישיה מסטרס, מושא אהבתו של בן גרים שלימים תהפוך לאשתו (ותסכימו שיש הרבה דמיון בין השחקנית לדמות). האפשרות השנייה והסבירה פחות היא שליון תתרום את קולה לרובוט הרבי (H.E.R.B.I.E), טיפוס מכאני חביב שמסייע לארבעת המופלאים בהרפתקאותיהם. עם זאת, התפקיד הזה, כך לפי השערות מעודכנות, כבר שמור לקומיקאי פול וולטר האוזר ("ציפור שחורה", "אפטר פארטי"), שמשתתף גם הוא בסרט בתפקיד סודי.

נטשה ליון, צילום: יוטיוב

בכל אופן, לא צריך לדאוג לליון, שמעמדה ההוליוודי רק נוסק בשנים האחרונות. נוסף על עונות שניות של "פוקר פייס" ושל סדרת האנימציה "בית החולים השני הכי טוב בגלקסיה", שגם בה היא משתתפת, עתידה השחקנית לככב בסרט המדע הבדיוני הדיסטופי "קלארה והשמש" לצידן של ג'נה אורטגה ואיימי אדמס, ובבימויו של טאיקה וואיטיטי ("ת'ור: רגנרוק", "ג'וג'ו ראביט"). יש למה לחכות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר