יותר מ-20 שנים לאחר סרט הבכורה: ברידג'ט ג'ונס חוזרת

לאחר שכבשה מיליונים עם חיי האהבה המתוסבכים שלה, הדמות האהובה תחזור בקרוב אל המסך הגדול בסרט חדש • "רנה זלווגר נרגשה להחזיר אותה", אמר מקורב להפקה • כל הפרטים

רנה זלווגר ב"ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים". צילום: באדיבות yes

יותר מ-20 שנים אחרי שכבשה מיליוני צופים עם חיי האהבה המתוסבכים שלה והפכה לדמות אייקונית, הרווקה הבריטית האהובה ברידג'יט ג'ונס חוזרת למסך הגדול.

לפי הדיווח באתר "הדיילי מייל", צילומי הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה כבר נכנסו לשלבי טרום ההפקה, כשהצילומים עצמם יתקיימו בלונדון כבר בחודש מאי הקרוב. שלושת הכוכבים הראשיים של הסרט המקורי מ-2001, זוכת האוסקר רנה זלווגר (הלוא היא ג'ונס עצמה), יו גרנט (דניאל קליבר) וזוכה האוסקר קולין פירת' (מארק דרסי), ישובו לגלם את דמויותיהם בסרט החדש.

הטריילר ל"ברידג'ט ג'ונס בייבי":

שמו של הסרט החדש, המשך ל"ברידג'ט ג'ונס בייבי" מ-2016, טרם נחשף, אך נודע כי הסרט עצמו יתבסס על "Mad About the Boy", אחד מספרי ההמשך של הספר המקורי שכתבה הלן פילדינג, שעומדת מאחורי סדרת הספרים כולה אשר נכתבה בהשראת "גאווה ודעה קדומה", ספרה הקלאסי של ג'יין אוסטן.

"ברידג'ט חוזרת – והיא עומדת לכבוש את לונדון", סיפר מקור נלהב לאתר "הדיילי מייל". "ההכנות לצילומים בעיצומן, ושלב טרום ההפקה כבר החל. אמנם לא היינו בטוחים שזה יצליח להתרומם, אבל הסרט קורה", אמר והוסיף כי כוכבת הסרט זלווגר (54) נרגשת מאוד.

"רנה זלווגר מתרגשת מאוד להחזיר את ברידג'ט. היא עריצה את הדמות הזו. ברידג'ט ג'ונס הולכת לכבוש את לונדון בסתיו הקרוב", הכריז המקור.

התגעגענו. זלווגר ב"ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים",

כזכור, בסרט הקודם בסדרה, ברידג'ט נישאה למארק, עימו היא ניהלה מערכת יחסים פתלתלה לאורך סדרת הסרטים, שהתגלה בסרט גם כאבי בנה. דמותו של קליבר לא הופיעה בסרט מכיוון שהונח כי הוא מת, סברה שהתגלתה כשקרית בסופו, כשנודע כי הוא בחיים.

איך ייראה האיחוד ביניהם? זלווגר ופירת' ב"ברידג'ט ג'ונס בייבי", צילום: באדיבות yes

דמותה של ג'ונס, שהיא כעת כבר אמא לשני ילדים, מוצאת את עצמה מתמודדת שוב עם סצנת הדייטינג לאחר מותו של מארק, הפעם כאלמנה בת 50 – אם כי לא ברור אם האירוע הדרמטי הזה יתרחש בסרט כפי שהוא מתרחש בספר עצמו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר