צפו: משולש האהבה הלוהט והפרובוקטיבי של זנדאיה

הסרט המסקרן "Challengers" בכיכובה של שחקנית "אופוריה" ובבימויו של לוקה גואדנינו ("קרא לי בשמך"), שבמרכזו מערכת יחסים בשלושה, נבחר לפתוח את פסטיבל הסרטים של ונציה • תאריך יציאה וכל פרטי העלילה בפנים

CHALLENGERS. צילום: מתוך הסרט

Challengers ("מתחרים"), סרטו המדובר של הבמאי האיטלקי לוקה גואדנינו בו מככבת השחקנית זוכת גלובוס הזהב והאמי זנדאיה ("אופוריה", "ספיידרמן", "חולית"), יפתח את פסטיבל הקולנוע ה-80 בוונציה, כך פורסם היום (חמישי) באתרים מעבר לים.

אופוריה - טריילר. באדיבות HOT (ארכיון)

זנדאיה בת ה-26 מככבת בתפקיד הנשי הראשי בסרט הקומדיה-דרמה הספורטיבית לצד השחקנים ג'וש או'קונור ("הכתר") ומייק פייסט ("סיפור הפרברים"), כשבמרכז עלילת הסרט משולש אהבה רומנטי וחושני הנרקם בין טאשי דונלדסון, שחקנית טניס זוכת גראנד סלאם שהפכה למאמנת אותה מגלמת זנדאיה, לבין בעלה שחקן טניס בסוף דרכו בשם ארט (בגילומו של פייסט) וחבר הילדות שלו והמאהב לשעבר של טאשי פטריק (בגילומו של או'קונור), מולו הוא מוצא עצמו מתחרה (ולא רק על המגרש...).

לפניכם הטריילר:

זהו סרטו האמריקאי הראשון באורך מלא של גואדנינו זוכה פרס אריה הכסף של פסטיבל ונציה, שבקרדיטים הקולנועיים שלו ניתן למצוא סרטים דוגמת "אני אהבה", "קרא לי בשמך" (עם ארמי האמר וטימותי שאלאמה) ו"סוספיריה".

"זה סיפור מודרני נועז על אנרגיית נעורים צעירה, אהבה וכוח", מסר גואדנינו בהצהרה לעיתונות."זנדאיה, ג'וש ומייק הם מקוריים וחדשניים ומביאים אנרגיה חדשה שטרם נראתה כמוה", פרגן הבמאי המוערך לשחקנים הראשיים שלו. "כיוצר זה חלום שהתגשם ואני מודה לאלברטו (אלברטו ברברה מנהל הפסטיבל; ע"ח) ולכל משפחת הפסטיבל בוונציה על ההכרה המופלאה בסרט", סיכם בהתרגשות.

פסטיבל הקולנוע ה-80 של ונציה צפוי להיפתח ב-30 באוגוסט ויימשך עד ה-9 בספטמבר, כשהסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב-15 בספטמבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר