אהבתם את הפופ-אפ במלונות תל אביב? לכו לבקר בתערוכה הזו

"WORK OFF ART", שאותה אצרה יערה זקס, מציעה מבט חדש על הקשר המתפתח בין עבודה הגשמה אישית וחיים פרטיים, ומזמינה את המבקרים לחשוב מחדש על האיזון בין עבודה לחיים בעידן המודרני

עבודתו של פלפלד, מתוך התערוכה. צילום: יח"צ

יערה זקס, האוצרת והמפיקה שכבשה את בתי המלון בתל אביב עם תערוכות פופ-אפ מרהיבות, מפתיעה שוב. הפעם, היא הפכה את המפעל הישן של טרה ברחוב יגאל אלון 119 בתל אביב לזירת אמנות.

תחת הכותרת "WORK OFF ART", התערוכה החדשה מאתגרת את התפיסות המסורתיות של חללי עבודה ומשרדים. אמנים מובילים קיבלו משרדים, קירות וחללים תעשייתיים במתחם, והפכו אותם ליצירות אמנות תוך שמירה על הפורמט המקורי של המקום.

בין היצירות הבולטות: מקלדת קינטית ענקית מאת נטע שלום כהן ואורי כהן, המרחפת כענן ומסמלת את השתלטות הטכנולוגיה על חיינו; מיצב של מורן גרוס המציג מעל 400 עכברים ה"משתלטים" על משרד ישן, כמטאפורה למרוץ החיים המודרני; חדר VR מאת האחים תמר ואלון אקהויז, המדמה שעון חול ענק בו הצופים "טובעים", כביטוי לתחושת המחנק בחיי היומיום; מקרר ענק מלא ב"מוצרים קפואים" מאת שירי ברלב, המסמל את החוויות האישיות שאנו מזניחים בשל עומס העבודה; וציור קיר ענק של האמן פלפלד, שבו הוא מתייחס לשילוב העבודה שלו לבין חייו האישיים.

העבודה של דניאל פילוסוף ורוס, מתוך התערוכה,

התערוכה מציגה את פרויקט SPLASH לזכרו של ליאם שרם, שנרצח באסון הנובה. הפרויקט משלב אמנות וספורט על ידי שיקום מגרשי כדורסל ברחבי הארץ, ומוצג בתערוכה כציור ענק על רצפת החצר המרכזית.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר