בעידן האינטליגציה המלאכותית, הבוטים והטכנולוגיה פורצת הדרך מגיעה תערוכה יוצאת דופן שתציע למבקרים מסע אל קצה המציאות בו הזמן נעצר והמרחב מתעוות. ה-INFINITY, שנפתחה השבוע במתחם היכל הפיס ארנה בירושלים, משלבת מיצבי אור ומוזיקה אינטראקטיביים המטשטשים את הגבולות בין המציאות לעולם הדיגיטלי.
התערוכה, המתקיימת ביוזמת עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל, מציעה גישה חדשנית לתרבות ולאמנות ומשלבת פיסול, תאורה ואפקטים ויזואליים מיוחדים המתפרסים על פני חלל של 1,800 מ"ר שהוקם במיוחד בארנה, ומחולק לשמונה מתחמים, כשבכל מתחם חוויה אחרת, דמויות, צבעים וצלילים.
הכניסה למוזיאון מתחילה במסדרון שמוקף במראות מכל עבר ופסי לד שיוצרים תחושת תנועה בלתי נגמרת המובילים אל חלל הרקדנית האינטראקטיבית, בו מוצגות עבודתו של האמן האוסטרלי הבינלאומי Eness עם רקדנית אינטראקטיבית בגובה של כעשרה מטרים עם תאורה פנימית המגיבה לתנועות הצופים, כשכל תזוזה יוצרת תגובה, ומעלה את המחשבה על יחסי הגומלין בין האדם למרחב.
עוד בתערוכה: חלל הכדורים הקינטיים ובו כדורים מוארים הנעים בקצב המוזיקה; חלל המזמין להתבונן בכוחות בלתי נראים שמניעים את עולמנו; חלל המסכים האינטראקטיביים ובו מסכי מגע ענקיים המגיבים לכל תנועה; חלל קרני האור המזמין לחשוב על הקשר בין מגע וצליל; חלל המראות והמוזיקה בו האובייקטים והמראות בחלל יוצרים תחושה של מועדון ריקודים ושל איבוד העצמי בתוך הקהל; חלל עונות השנה בו הקרנה של 360 מעלות של מחזוריות העונות; ומבוך המראות - חלל מבוך אינסופי שבו הדמות של הצופה משודרת עם אפקטים מיוחדים, והחלל מזמין את הצופה לאבד ולהתמצא מחדש בתוך ההשתקפויות של עצמכם ולשאול את השאלה: מי אני באמת?
