"מראדונה תמיד אמר שישראל היא מדינה שנותנת מזל"

תערוכה ייחודית בשם "DIEGO VIVE" תיפתח באצטדיון בלומפילד • היא מוקדשת לחגיגת חייו ומורשתו של גדול שחקני הכדורגל

התערוכה של מראדונה. צילום: סטודיו 206

דייגו ארמנדו מראדונה מגיע לישראל. בערך. התערוכה הבינלאומית שתספר את סיפורו של אגדת הכדורגל, "DIEGO VIVE", תיפתח ב-1 באוגוסט באצטדיון בלומפילד מיד לאחר שנפתחה בנאפולי.

התערוכה של מראדונה, צילום: סטודיו 206

התערוכה היא חוויה אינטראקטיבית לכל המשפחה, לא רק לאוהבי הכדורגל, והיא מוקדשת לחגיגת חייו ומורשתו של מראדונה, גדול שחקני הכדורגל.

בין מתחמי התערוכה הייחודיים: צפייה ב-360 מעלות ברגעים המרגשים בקריירה של מראדונה; תחנות חייו, מהילדות בשכונת העוני בבואנוס איירס דרך הקבוצות אותן עבר והפיכתו לסמל לאומי בארגנטינה וקדוש איטלקי; גביע העולם המקורי של משפחת מראדונה מגמר 1986; מתחם אינטראקטיבי בו יוכלו המבקרים לחוות בעצמם ולבעוט ממש כמו מראדונה; מתחם VR שבו יוכל המבקר להיות חלק ממשחק הגמר המפורסם של מונדיאל 1986 ואף להבקיע את השער בעצמו ועוד.

דייגו מראדונה, צילום: יאיר דורי החזקות

בתוך כך, באצטדיון בלומפילד תתאפשר גישה ייחודית אל מאחורי הקלעים של עולם הכדורגל: לחדרי ההלבשה, לכר הדשא ולמקומות נוספים באצטדיון שאינם נגישים לקהל הרחב ביומיום.

התערוכה של מראדונה, צילום: סטודיו 206

יזם התערוכה, יאיר דורי, שהביא את מראדונה ונבחרת ארגנטינה ב-1994 למשחק בישראל: "מראדונה תמיד אמר שישראל היא מדינה שנותנת מזל ועל כן הנבחרת תמיד חזרה לשחק בישראל לפני המונדיאל. הם המשיכו להאמין באנרגיות הטובות שישראל העניקה להם".

התערוכה של מראדונה, צילום: סטודיו 206
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר