גם לנפש שלהם מגיע: תערוכה עוצמתית במיוחד של נוער עם לקויות למידה מורכבות

בני הנוער, שעוברים טלטלה נפשית קשה מאוד בחודשי המלחמה, יכולים למצוא נחמה ביצירה • במסגרת שבוע החינוך, נפתחה בחזית הכניסה לעיריית אור יהודה תערוכת צילום של תלמידים בכיתות ז'-י"א מבית ספר של בית אקשטיין בעיר

העבודה "מבעד לבקבוק", מתוך התערוכה. צילום: יח"צ

הנפש הרכה של בני הנוער עוברת טלטלות בחודשים האחרונים, והאמנות היא לא מעט פעמים הדרך לבטא ולטפל בהן. במסגרת שבוע החינוך שמתקיים השבוע באור יהודה, נפתחה בחזית הכניסה לעירייה תערוכת צילום בשם "זווית מקומית", ובה צילומים של תלמידים בכיתות ז'-י"א מבית הספר של בית אקשטיין מקבוצת דנאל באור יהודה, שהוא בית ספר לבעלי לקויות למידה מורכבות.

תערוכת "זווית מקומית", צילום: יח"צ

הצילומים נעשו במהלך פעילות קבוצת צילום רב גילית שפועלת בבית הספר כבר שלוש שנים כחלק מהיוזמות שמוביל בית הספר, לצד פיתוח מודל עסקי: סטודיו לצילום מגנטים באירועים, שבו לוקחים חלק חברי הקבוצה.

השנה עסקה הקבוצה בתיעוד הסביבה הקרובה. כל אחד ואחת בחרו אובייקטים, ודרכם מסופר הסיפור האישי. את הקבוצה מובילות הצלמת חגית זהבי וחברת הצוות חנה מגנג'י.

תערוכת "זווית מקומית", צילום: יח"צ

מנהל בית הספר של בית אקשטיין באור יהודה, מורדי גיגי, אמר: "מרגש לראות את הצילומים שהציגו הילדים, מלאים ברגש ובדמיון. אנו שמחים על האפשרות לתת במה לאמנים הצעירים הללו ומזמינים את הציבור לבקר בתערוכה שתתקיים עד 1 במאי שהכניסה אליה חופשית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר