סירב לבדיקת אלכוהול ו"התקשה לעמוד ביציבות": פרטים חדשים על מעצרו של ג'סטין טימברלייק

לפי מסמכים שהגיעו ל"דיילי מייל", הזמר־שחקן האמריקני נעצר לאחר שהתעלם מתמרור עצור וכשנראה מזגזג בכביש • במסמכים נכתב כי טימברלייק "כשל במבחני פיכחות", היה בעל "עיניים אדומות ומזוגגות" ו"מפיו נדף ריח של אלכוהול" • האם הוא יצטרך להגיע לבית המשפט?

ג'סטין טימברלייק, ב-2022. צילום: איי.פי.

כמעט חודשיים לאחר שנעצר בגין נהיגה בשכרות כשחזר מארוחת ערב עם חברים, היום (שלישי) התפרסמו פרטים חדשים על מעצרו של ג'סטין טימברלייק ב-18 ביוני.

על פי הפרסום באתר "דיילי מייל", טימברלייק "הסריח מאלכוהול" ו"לא היה מסוגל למלא כראוי את הוראות המשטרה" כשנעצר לאחר ששוטרים ראו אותו מתעלם מתמרור עצור. עוד פורסם כי הזמר-שחקן סירב לבצע בדיקת אלכוהול, וגם כי עורך דינו טען בחודש שעבר כי הוא לא היה שתוי בזמן מעצרו.

עם זאת, מסמכים משטרתיים שהגיעו לידי "דיילי מייל" חושפים פרטים חדשים על התקרית, שמהם עולה כי המוזיקאי כשל במספר מבחני פיכחות (ואף לא הסכים לחתום על מסמך שמאשר את החלטתו), סירב לעבור בדיקת כימיקלים – עד שבסופו של דבר נעצר. על פי הדו"ח, טימברלייק נעצר על ידי שוטר צעיר שראה את הרכב של הכוכב מתעלם מתמרור עצור ומזגזג בכביש.

"עיניים אדומות ומזוגגות". תמונת המעצר של ג'סטין טימברלייק // צילום: רויטרס

בדו"ח נכתב גם כי השוטר עקב אחר הנהלים בשטח, וקבע כי הזמר בן ה-43 הראה כמה סימנים של שכרות, כמו התנדנדות בזמן הליכה, פנייה לכיוון הלא נכון ואי-יכולת לשמור על יציבות. עוד נכתב בדו"ח כי כוכב הפופ היה לבדו ברכב בזמן מעצרו, וכי היו לו "עיניים אדומות ומזוגגות, ניחוח של משקה אלכוהולי שנדחף מפיו, חוסר יכולת לחלק הקשבה וקושי לעמוד יציב".

השוטר שעצר את טימברלייק כתב בדו"ח כי הוא "שתה מרטיני אחד" ושהוא נסע לבית חבריו, וגם כי הוא התקשה להתרכז בדיבור בזמן שחיפש את מסמכי הרכב שלו. נוסף על כך, הוא לא עבר את מבחן הפיכחות שביצע לו השוטר, שכן הוא "היה מאוד לא יציב" ואף לא הצליח להרים את רגלו ולהשאירה באוויר ללא תזוזה למשך 30 שניות, מבחן אותו טימברלייק ביצע במהירות, נאלץ להשתמש בידיו כדי לשמור על איזון ואף הניח את רגלו על הרצפה לפני 30 השניות הנדרשות. את בדיקת ה"ינשוף", כאמור, הוא סירב לעבור – בדיוק כפי שסירב לעשות בתחנת המשטרה שאליה הובל לאחר מעצרו.

טימברלייק מופיע באופן וירטואלי בפני בית המשפט, ביום שישי, צילום: איי.פי.

בשעה 01:26, כך לפי הדיווח, לטימברלייק הוקראו זכויותיו, והוא אמר כי הוא לא מעוניין לדבר מבלי שעורך דינו לצידו.

המסמכים האלו נחשפים לאחר שביום שישי האחרון, הזמר השתתף באופן וירטואלי בדיון בבית המשפט שהתנהל בעניינו, מכיוון שבאותה עת הוא היה בבלגיה, שם הופיע. במהלך הדיון, השופט השהה עד הודעה חדשה את זכויות הנהיגה של טימברלייק בטענה כי הוא סרב לבצע את בדיקת ה"ינשוף". השופט אף אמר כי ייתכן שהכוכב יידרש להופיע בעתיד בפני בית המשפט בעניינו. הדיון הבא בנושא אמור להתקיים ביום שישי הקרוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר