הנסיך הארי צפוי לרשת בקרוב מיליונים – ויותר מאחיו ויליאם

לפי דיווחים בתקשורת, הדוכס מסאסקס צפוי לרשת בקרוב מאוד סכום לא מבוטל של כסף מסבתא רבתא שלו, המלכה האם אליזבת' • גובה הירושה, מתברר, גבוה מזה שיקבל אחיו הבכור

הנסיכים הבריטים הארי (מימין) ו-ויליאם. צילום: Gettymages

מאז עבר ביניהם חתול שחור, הנסיך הבריטי ויליאם ואחיו הצעיר הנסיך הארי מנהלים ביניהם מאבקים עיקשים, כשלרוב נדמה כי הארי הוא זה שחוטף את מרבית הריקושטים על ההתנהלות שלו ושל אשתו מייגן מרקל, כשאלה לא מפסיקים לפתוח את כל תיבות הפנדורה האפשריות בבית המלוכה.

למזלו של הארי (39), לפעמים הכוכבים מסתדרים גם לטובתו. לפי דיווחים בתקשורת, הדוכס מסאסקס צפוי לרשת בקרוב מאוד סכום לא מבוטל של כסף: 7 מיליון פאונד (שהם בערך 9 מיליון דולר), מתנת ירושה מסבתא רבתא שלו, המלכה האם אליזבת' המנוחה, שהלכה לעולמה לפני יותר משני עשורים בשנת 2002. הדובדבן שבקצפת: הסכום שהארי יירש גבוה מזה שיקבל אחיו הבכור ויליאם.

הנסיך הארי, צילום: Getty Images

המלכה האם המנוחה, סבתא רבתא של הארי (אמה של המלכה אליזבת' המנוחה וסבתו של המלך צ'ארלס), שהלכה לעולמה בגיל 101, הייתה לפי הדיווחים בעלת הון מוערך של כ-70 מיליון דולר שהעבירה לקרן נאמנות עבור משפחתה. על פי המגזין האוסטרלי New Idea שהסתמך על דיווחים במגזין ה- Times, הארי יקבל את הירושה בעוד כחודש וחצי, ביום בו ימלאו לו 40 ב-15 בספטמבר 2024.

הסיבה לכך שהארי יקבל נתח גדול יותר מהעיזבון המלכותי מזה של ויליאם (42) נעוצה לפי יודעי דבר באופן ניהול הכספים בתוך המשפחה המלכותית. כמי שנמצא בתור לרשת את הכס המלכותי, ויליאם יהנה מהעושר העצום של הדוכסות של קורנוול, שהיא אחוזה פרטית שמשלמת עבור הפעילויות הציבוריות, הצדקה והפרטיות של יורש העצר. כתוצאה מכך, סביר להניח שהארי יקבל קצת יותר מחצי מהסכום של 14 מיליון דולר שהוקצה לאחים.

הנסיך ויליאם, צילום: GettyImages

ולמרות האושר (והעושר) הצפויים להגיע כאמור לפתחו של הארי בקרוב, לא צריך לרחם על ויליאם. במירוץ הראש בראש שהאחים מנהלים, ידו של ויליאם ורעייתו הנסיכה קייט מידלטון עדיין על העליונה, לפחות בכל הקשור לממון, כשלפי הדיווחים השניים שווים נכון להיום כ-100 מיליון דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר