כוכבת מוכרת נוספת קשורה לפרשת מותו של מת'יו פרי

על פי פרסום בארה"ב, האישה היוותה "בית מרקחת מהלך" בכל הנוגע לאספקת סמים • שחקן חברים נמצא מת בג'קוזי ובגופו מצאו שאריות קטמין • אישה נוספת ששמה נקשר לפרשה היא גרושתו של צ'רלי שין • וגם: לאן נעלם כל הונו?

מת'יו פרי. צילום: אי.פי

כוכבת נוספת מעורבת בפרשת מותו של כוכב חברים מת'יו פרי. על פי דיווח של מגזין InTouch (מגזין רכילות אמריקני) שפורסם הלילה (חמישי) חקירת המשטרה בלוס אנג'לס העלתה כי האישה, שהציגה עצמה כנקייה מסמים, הייתה למעשה "בית מרקחת מהלך".

החוקרים איתרו ראיות המקשרות את האישה לפרי במשרדו של רופא שרשם לו קטמין. על פי הדיווח, השניים נהגו להפנות זה את זו לרופאים שונים כדי להשיג את הסם, ושיתפו זה את זו במאבקיהם בהתמכרות.

הפרשה ממשיכה להסתבך. מת'יו פרי, צילום: רויטרס

זוהי הכוכבת השנייה שנקשרת למותו של פרי, לאחר שברוק מולר, גרושתו של צ'רלי שין, כבר נחקרה בפרשה. פרי נמצא ללא רוח חיים באמבט הג'קוזי בביתו ב-28 באוקטובר 2023, בגיל 54.
הנתיחה שלאחר המוות קבעה כי פרי מת כתוצאה מ"השפעות אקוטיות של קטמין" וטביעה. כמות הקטמין בגופו הייתה דומה לזו של מטופל תחת הרדמה כללית בבית חולים.

החקירה הפלילית ממשיכה במטרה לקבוע כיצד השיג פרי את הסם. מקורות טוענים כי ייתכן ו"מספר אנשים" יואשמו בקשר למותו של השחקן.

התפתחות נוספת קשורה להונו של פרי. על פי פרסום בניו יורק פוסט, בחשבונו לאחר שמת אותרו 1.5 מיליון דולרים בלבד, אף שהונו הוערך בכ-120 מיליון דולרים. בשיאו כזכור הוא הרוויח מיליון דולר לפרק בחברים (כמו שאר משתתפי הסדרה), והמשיך לקבל תמלוגים אחרי שירדה מן המסך המוערכים בכ-20 מיליון דולרים לשנה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר