ג'יימי פוקס שובר שתיקה על האירוע הרפואי שעבר: "נעלמתי ל-20 יום, אני לא זוכר כלום"

השחקן זוכה האוסקר תועד מספר לחבורת מעריצים על הדרמה הרפואית שפקדה אותו באפריל של השנה שעברה • הוא סיפר כי אחד הרופאים אמר ש"משהו קורה שם", תוך שהצביע על ראשו • צפו

ג'יימי פוקס, ב-2017. צילום: איי.פי.

כמעט שנה וחצי חלפה לאחר שג'יימי פוקס הושבת למשך שבועות ארוכים בעקבות דרמה רפואית שעבר, ואתמול (שני), אחרי המתנה ארוכה של מעריציו, סוף-סוף נשברה השתיקה שלו על הנושא.

השחקן-זמר זוכה האוסקר והגראמי תועד כשהוא משוחח עם מעריצים מודאגים מחוץ למסעדה בפניקס, אריזונה, שם הוא ניסה לספק תשובות לגבי מה שקרה, כאשר סבל ממה שתואר כ"סיבוך רפואי". "תראו, ב-11 באפריל בשנה שעברה היה לי כאב ראש חמור. ביקשתי מחבר שלי אדוויל", אמר פוקס למעריצים שהקיפו אותו לפני שנקש באצבעותיו, "ואז נעלמתי ל-20 יום", תועד אומר בסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות.

"אני לא זוכר כלום. הייתי באטלנטה ואמרו לי שאחותי והבת שלי לקחו אותי לרופא הראשון שנתן לי זריקה של קורטיזון (סטרואידים, ע"ח)", הוסיף לומר פוקס בן ה-56, שסיפר גם כי רופא אמר ש"משהו קורה שם", תוך שהוא מצביע על ראשו. מיד לאחר מכן, הוא אמר: "אני לא אגיד זאת מול המצלמה".


כזכור, פוקס התמוטט באפריל 2023 בעת שהיה עסוק בצילומי הסרט "Back In Action" עם קמרון דיאז, גלן קלוז, אנדרו סקוט ועוד, ואושפז תחת מעטה סודיות בבית החולים. ב-12 באפריל של אותה שנה, בתו של פוקס, קורין, התייחסה לראשונה למצבו של אביה באינסטגרם – וכתבה: "רצינו לחלוק שאבי, ג'יימי פוקס, חווה סיבוך רפואי. למרבה המזל ובזכות תגובה מהירה וטיפול טוב, הוא כבר נמצא בהתאוששות. אנחנו יודעים כמה הוא מוערך ואהוב, ומעריכים את התפילות של כולם. המשפחה מבקשת פרטיות בתקופה הזו".

לאחר מכן, פוקס אושפז למשך מספר שבועות, שבמהלכם אתרי הבידור השונים בעולם הוצפו בדיווחים ובתיאוריות על מצבו הרפואי, כולל כאלה שטענו כי הוא נמצא על סף מוות. במשך אותה תקופה לא היו עדכונים מצדו של פוקס על מצבו הבריאותי למה הודעתה של בתו, עד שהוא פרסם ביולי 2023 סרטון שצילם בעצמו, שבו הוא פנה ישירות למעריציו. "פשוט לא רציתי שתראו אותי ככה", הסביר פוקס על רצונו לפרטיות. "אני רוצה שתראו אותי צוחק, נהנה, מבלה, מספר בדיחות, עושה סרט, תוכנית טלוויזיה. פשוט לא רציתי שתראו אותי עם צינורות יוצאים ממני וניסיון להבין אם אצליח לעבור את זה. הייתי בגיהינום וחזרתי. הייתי חולה, אבל עכשיו יש לי את הרגליים מתחתיי, אז אתם תראו אותי בחוץ".

הכל התחיל בכאב ראש. פוקס (ארכיון), צילום: רויטרס


הפעם הראשונה שבה פוקס נראה בפומבי לאחר המקרה הרפואי הייתה בחודש דצמבר, כשהוא השתתף בטקס פרסי המבקרים ההוליוודי. השחקן זכה למחיאות כפיים סוערות כשצעד לעבר הבמה, שם נשא נאום ארוך, שבו אמר, בין היתר: "זה מטורף, עד לפני שישה חודשים לא הייתי יכול לעשות את זה – למעשה, לא הייתי יכול ללכת", שיתף בחומרת מצבו באותם ימים, ואז התבדח והוסיף שהוא "לא שיבוט", כפי שלטענתו רבים ציפו שיהיה וכרפרנס לסרט "הם שיבטו את טיירון" מהשנה שעברה שבו כיכבו, העוסקים בשיבוטים. "אני מוקיר כל דקה עכשיו, זה שונה. לא הייתי מאחל את מה שעברתי לאויב הכי גדול שלי, כי זה קשה כשזה כמעט נגמר, כשאתה רואה את המנהרה. ראיתי את המנהרה, אבל לא ראיתי את האור. יש לי כבוד חדש לחיים, יש לי כבוד חדש לאמנות שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר