דייוויד בקהאם. צילום: AFP

תכינו את המרצפות: שדרת הכוכבים של הוליווד מתחדשת בשמות נוצצים

לשכת המסחר של בירת הסרטים האמריקנית הכריזה על שמות האמנים שיקבלו בשנה הבאה מרצפת משלהם בשדרה המפורסמת • מי ברשימה?

[object Object]

יש רצף פנוי בסביבה? שדרת הכוכבים בהוליווד משתדרגת. לשכת המסחר של בירת הסרטים האמריקנית הכריזה אתמול (שני) על שמות האמנים שיקבלו בשנה הבאה מרצפת משלהם בשדרה המפורסמת. מדובר בעשרות אנשי מקצוע ידועים מתחומי הקולנוע, הטלוויזיה, המוזיקה, הרדיו ואפילו הספורט, שללא ספק מתרגשים מהמעמד ומתחילים למדוד חליפות ושמלות לקראת הטקסים הנוצצים שייערכו לכבודם.

ג'יין פונדה, צילום: AP

מחזור 2025 של הכוכבים כולל בין היתר את השחקנית האייקונית בת ה-86 ג'יין פונדה; את הזמר המנוח פרינס; את כוכבי הקולנוע העכשוויים קולין פארל וג'סיקה צ'סטיין; את השחקנית והקומיקאית מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב"); את השחקנית פרן דרשר ("נני"); את שחקני האופי קורטני בי. ואנס ("חוק וסדר", "אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון") וגלין טורמן ("הסמויה", הגרסה האמריקנית של "בטיפול") ואת את כוכב העבר אמיליו אסטבז ("מועדון ארוחת הבוקר", אקדוחנים צעירים").

דפש מוד, צילום: AFP

עוד ברשימה: השחקנית לורן גרהאם ("בנות גילמור"); פרדי קרוגר מ"סיוט ברחוב אלם" בכבודו ובעצמו - השחקן רוברט אנגלנד; במאי סרטי האימה הנודע ג'ון קרפנטר ("ליל המסכות"/"האלווין", "הדבר", "הבריחה מניו יורק"); יוצרי "סאות' פארק" מאט פרקר וטריי סטון; הלהקות דפש מוד, גרין דיי ו-The B52’s; הראפר באסטה ריימז; כוכב הקאנטרי קית' אורבן; זמרת האר.אן.בי פנטזיה ברינו; איש הרדיו אדם קרולה; ואפילו הכדורגלן בדימוס דייוויד בקהאם, שגם, מתברר, נחשב לכוכב שואוביז.

"סאות' פארק", צילום: יח"צ

כל אחד מהכוכבים יזכה, כאמור, לטקס הצטרפות אישי משלו שיתקיים בשנתיים הקרובות. הכינו את כוסיות השמפניה ואת הבלטות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו