לכל מי שמיהר להספיד את מייגן מרקל לפחות בכל הקשור לעולם העסקי מחכה כנראה הפתעה, שכן לפי הדיווחים לדוכסית מסאסקס יש עוד כמה קלפים מנצחים בשרוול ובראשם מוצר חדש של מותג הלייף סטייל שלה שצפוי להניב לה הכנסות של מיליוני דולרים.
כזכור, במרץ האחרון מייגן הכריזה על הקמת מותג לייף סטייל בשם American Riviera Orchard, שבין המוצרים שיציע למכירה ניתן יהיה למצוא ספרי בישול, כלי מטבח, ריבות, אריזות מתנה מבד, מפיות קוקטייל, מפות מדיטציה, כריות לחיות מחמד ביתיות ועוד.
עד שהעסק יושק באופן פומבי ומוצריו יוצעו למכירה לציבור, מייגן הספיקה בחודש מאי לשלוח ל-50 משפיענים ו"חברים קרובים" צנצנות ריבה ממותגות כשלפני כשבועיים גם הוסיפה ריבה נוספת וביסקוויטים לכלבים שנשלחו אף הם בשלב הזה ל"מקורבים" בלבד.
כעת, לפי הדיווחים באתר הדיילי מייל הבריטי, מייגן עתידה להשיק בקרוב את המוצר הראשון שיוצע לציבור הרחב ומדובר ביין רוזה. "יש בזה היגיון מסחרי", אמרו מקורבים לאתר. "זה יניב לה הרבה יותר כסף מפריטים אחרים וזולים יותר. כמוצר, יינות הם הרבה יותר שיווקיים ומסחריים, שלא לדבר על רווחיים כלכלית מאשר ריבות", הוסיפו ואמרו.
עבור מייגן הבחירה ברוזה לא הייתה מקרית, כשלפי מקורביה היא נהנית לא פעם מכוס מפנקת של יין רוזה וזה אף היה המשקה המועדף עליה בדייט הראשון שלה עם הנסיך הארי בשנת 2016. "כמו משפיענית טובה מקליפורניה, היא אוהבת כוס מהמשקה הוורוד והיא גם מעריצה של המשקה האהוב על כל משפיעני הרשת - 'פרוזה' (Frose) שמוכן על ידי הקפאת יין רוזה וערבוב שלו לכדי מרקם של ברד עם תותים ואבקת סוכר לאפקט המתיקות", הוסיפו וסיפרו לאתר.
את השקת הרוזה, כך הם מעריכים, מייגן תשלים בהמשך עם כוסות שתייה מעוצבות, מה שכמובן יוסיף לרווחים שלה. "יש סיכוי טוב שבנגלה הראשונה של המוצרים שתשחרר לציבור, יהיו גם כלי שתייה והגשה, מוצרי בר ושאר דברים הקשורים לאירוח ולבידור. צפו לפריטים בסגנון קלאסי, אך יקר", סיכמו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו