"אני לא נהנית לחיות, זה מרגיש הסוף": כריסטינה אפלגייט נשברת

השחקנית זוכת האמי שיתפה כי היא סובלת מדיכאון קשה והודתה כי אינה נהנית יותר מחייה • "אני לכודה בחשיכה הזו כרגע" • כידוע, בשנת 2021 חשפה כי היא מתמודדת עם טרשת נפוצה

כריסטינה אפלגייט ב"אתם מתים בשבילי". צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

השחקנית זוכת האמי כריסטינה אפלגייט, שחשפה בשנת 2021 כי היא מתמודדת עם טרשת נפוצה, שיתפה בפודקאסט שלה MeSsy כי היא סובלת מדיכאון קשה אותו אף הגדירה כ"פטלי" והודתה כי אינה נהנית יותר לחיות. את הפודקאסט מגישה אפלגייט לצד השחקנית ג'יימי לין סיגלר ("הסופרנוס", "הפמליה"), שמתמודדת אף היא עם אותה מחלה כבר יותר משני עשורים.

כריסטינה אפלגייט בצעירותה, צילום: AP

"זה דיכאון אמיתי. קצת מפחיד אותי כי זה מרגיש ממש קטסטרופלי. מרגיש ממש הסוף", שיתפה אפלגייט בפרק הפודקאסט שהוקלט כבר בינואר אך עלה לשידור אתמול (שלישי). "זה משהו שאני לא חושבת שהרגשתי שנים. אני לכודה בחשיכה הזו כרגע שאני אפילו לא יודעת כמה זמן לא הרגשתי, כנראה 20 ומשהו שנים. זאת האמת. אני לא נהנית לחיות. אני לא נהנית יותר מדברים".

סיגלר, שאובחנה עם טרשת נפוצה לפני יותר מ-20 שנה, הבינה לליבה של אפלגייט ודחקה בה לנסות בכל זאת להתמודד עם העניין מתוך ראייה אופטימית יותר וביקשה לחזק את רוחה ולתת לה תקווה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jamie Lynn Sigler (@jamielynnsigler)

"כל כך קשה לחיות בגוף נכה. אני לא אקח את זה ממך ואני ממש איתך", אמרה סיגלר. "אבל מה שעושה את זה קשה יותר זה כשאת משווה את זה לאיך שזה היה. את צריכה לקבל ולהבין שזה איך שזה הולך להיות, אולי לנצח (לחיות עם טרשת נפוצה). זו לא סיבה מספקת להפסיק לחיות כי אני יושבת כאן מולך ואת עדיין מצליחה להצחיק אותי כמו שאף אחד אחר לא יכול. את עדיין מצליחה לגרום לי לחייך. את גורמת לי להרגיש אהובה", אמרה.

"אני לא יכולה לתת לך לוותר. אני צריכה שתעשי את זה בשבילי. אני מקווה שהפודקאסט הזה יראה לך אפילו יותר את הערך שלך ויראה לך כמה את חזקה וכמה את ראויה לתת לעצמך הזדמנות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר