לפני העונה האחרונה: נחשף הקשר המיוחד בין כוכבי "דברים מוזרים"

מת'יו מודין, המגלם את ד"ר מרטין ברנר בסדרת הלהיט של נטפליקס, סיפר כי מילי בובי בראון, המשחקת את אילבן, ביקשה ממנו להשיא אותה בחתונתה לבנו של ג'ון בון ג'ובי • מה הוא מוכן לגלות על העונה הבאה?

"דברים מוזרים". צילום: נטפליקס

מילי בובי בראון, הידועה בעולם בעיקר כמי שמגלמת את אילבן ב"דברים מוזרים", חשפה כי מי שישיא אותה לבחיר ליבה, ג'ייק בון ג'ובי (כן, בנו של הזמר ג'ון בון ג'ובי), יהיה לא אחר מאשר מת'יו מודין – המגלם את "אביה" בסדרת הלהיט של נטפליקס.

מודין אישר את הדבר בראיון שקיים עם "Access Daily", שבמהלכו גילה כי לו רישיון להשיא אנשים – מה שגרם לכך שהכוכבת הצעירה שלצידו והארוס שלה חשבו שהוא יוכל להיות מושלם לתפקיד. "כתבתי את נדרי הנישואים והם אהבו אותם, והם ביקשו שאהפוך אותם לבעל ואישה".

השחקן בן ה-65 הוסיף כי הוא נרגש מחלקו בחתונה, שעדיין לא פורסם מתי תתקיים, באומרו כי "זה דבר כל כך יפה לחבר בין אנשים בטקס הזה". הוא כאדם שנשוי כבר 44 שנים, הוא הוסיף וציין כי "זה מדהים כשזה עובד".

כמובן שהשחקן המוערך התייחס גם לצילומי העונה הבאה של "דברים מוזרים", שתהיה גם האחרונה, וענה אם הוא ישוב לגלם את דמותו של ד"ר מרטין ברנר. "אני חושב שהדבר הכי מעניין לגביו זה איך הוא קיבל את העבודה הזו.

"דברים מוזרים", צילום: נטפליקס

"איך אתה מגיע לממשלה ואומר 'אני רוצה לעשות ניסויים על ילדים קטנים וללמד אותם על כוחות על הכוחות שלהם'? תמיד שאלתי אם הוא היה מספר 0 (ייחוס לדמויות הסדרה, ע"א)? האם הוא היה הבחור הראשון? האם גם הוא מחזיק כוח כזה כדי ללמד אחרים?".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר