הרשת סוערת: גידול סרטני או הפרעות אכילה - מדוע אושפזה קייט מידלטון?

לאחר היוודע דבר אשפוזה, העניין הציבורי הרב והמיעוט בפרטים הביאו עמם ריבוי שמועות על מצבה שהציפו את הרשת • איזו מהן הרגיזה את הנסיך ויליאם במיוחד?

שמועות, תיאוריות ושקרים. הנסיכה מוויילס. צילום: AFP

פחות משבוע עבר מאז פרסם בית המלוכה הבריטי כי הנסיכה קייט מידלטון אושפזה בבית החולים. סיבת האשפוז הוגדרה במעומעם ובלקוניות כ"ניתוח בטן מתוכנן" וצוין כי מידלטון תהיה מאושפזת עד לשבועיים וכי לא תשוב לפעילות ציבורית לפחות עד לאחר חג הפסחא.

ויליאם וקייט על השטיח האדום בטקס הבאפט"א, מוקדם יותר השנה // צילום: רויטרס

מטבע הדברים, כשמדובר בפרסונה ציבורית ברמה של מידלטון (42), העניין הציבורי הרב ומיעוט בפרטים הניעו ריבוי שמועות על מצבה שהציפו את הרשת.

"ויליאם התעקש לא לפרסם את המידע הרפואי שלה ולהסתפק במידע הבסיסי ביותר", סיפר מקור המקורב לבית המלוכה לאתר פיפל. "ויליאם וקייט היו מעדיפים לשמור על הניתוח בשקט, אך חשו כי הציבור ירצה לדעת מדוע קייט תיעדר מפעילות ציבורית בחודשים הקרובים".

קייט מידלטון, צילום: AFP

בשל העמימות בדיווחים, רבים הניחו כי הניתוח שעברה היה כריתת רחם, זאת לאור שלושת ההריונות הקשים שעברה עם ילדיה בהם סבלה מהיפראמזיס גרבידרום (הקאות יתר). אחרים טענו כי מדובר ככל הנראה בגידול סרטני. סברה פופולרית נוספת הייתה כי מידלטון, המציגה גזרה רזה, עברה ניחוח מתיחת בטן - השערה שאחרים ביטלו בכעס וכינו "מגוחכת" לאור גזרתה הדקיקה אותה היא מקפידה לפי הדיווחים לתחזק עם תזונה בריאה ושגרת כושר.

גולשים נוספים בחרו להציף את הרשת בדיונים ערים בהם התעקשו כי קייט סובלת זה שנים מהפרעות אכילה ובראשן בולימיה, וזו הסיבה לאשפוז שלה ולניתוח. הטענה הזו העלתה לפי הדיווחים את חמתו של בעלה, הנסיך ויליאם, שכן מדובר בנושא רגיש במיוחד עבורו בשל העובדה שאימו המנוחה, הנסיכה דיאנה, נאבקה בבולימיה במשך שנים.

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם והילדים, צילום: אי.פי

"הוא זועם כשאנשים טוענים שקייט סובלת מהפרעות אכילה", סיפרו מקורות לאתר הרכילות אין טאץ' וויקלי. "ברור שזה מדאיג אותו שכך הם חושבים. זה נושא רגיש עבורו בגלל מה שאמו נאלצה לעבור".

סברה נוספת מעלה את האפשרות כי קייט עברה ניתוח לתיקון רפלוקס קיבה, פרוצדורה שהגיעה אף היא לדברי השמועות בהמשך לשלושת ההריונות הקשים שעברה.

קייט מידלטון והנסיך ויליאם, צילום: Getty Images

באשר למצבה של קייט לאחר הניתוח, גם פה הפרטים הנחשפים לציבור מעטים וממה שפורסם עד כה, נמסר כי הנסיך ויליאם מקפיד לבקרה ומטפל במסירות בשלושת ילדיהם שנמצאים בעדיפות העליונה של שניהם. בשלב זה טרם הורשו לבקר את אימם ומסתפקים בשיחות פייס טיים עימה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר