"תמיד אחייך כשאחשוב עליך": שבועיים אחרי מותו של מת'יו פרי, מאט לה-בלאנק נפרד

לה-בלנק הוא השחקן הראשון מבין חברי הקאסט של "חברים" שנפרד באופן אישי מחברו • "לעולם לא אשכח אותך", כתב בחשבון האינסטגרם שלו • גם קורטני קוקס, שגילמה את מוניקה, נפרדה: "מתגעגעת בכל יום"

חברי הקאסט של "חברים". צילום: רויטרס

קצת יותר משבועיים עברו מאז השחקן מת'יו פרי הלך לעולמו באופן מפתיע.

היום (שלישי) חלק חברו לקאסט של "חברים" כבוד אחרון: "מת'יו, אני נפרד בלב כבד. הזמנים שחלקנו יחד היו באמת מהתקופות האהובות בחיי", כתב השחקן, והוסיף: "זה היה כבוד לחלוק איתך את הבמה ולקרוא לך ידידי. אני תמיד אחייך כשאחשוב עליך ולעולם לא אשכח אותך. לעולם לא. פרוש כנפיים ועוף אחי - אתה סוף סוף חופשי. הרבה אהבה", כתב לה-בלאנק בחשבון האינסטגרם שלו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Matt LeBlanc (@mleblanc)

מי שעוד נפרדה מפרי באופן אישי היה השחקנית קורטני קוקס, שגילמה את אשתו של פרי בסדרה, מוניקה. 

"אני כל כך אסירת תודה על כל רגע שהיה לי איתך, מאטי ואני מתגעגעת אליך בכל יום", כתבה קוקס בחשבון האינסטגרם. 

"כשעובדים צמוד עם מישהו כפי שעבדתי עם מת'יו, יש אלפי רגעים שהלוואי שהייתי יכולה לחלוק". קוקס צירפה קטע מהסדרה חברים וכתבה: "לפני הסצינה הזו הוא לחש לי משהו משעשע. הוא היה מצחיק ואדיב". 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Courteney Cox (@courteneycoxofficial)

פרי נחשב לאחד השחקנים המוכרים בעולם, בעיקר בשל היותו אחד מחברי קאסט הסיטקום המצליח, קומדיית המצבים הפופולרית שנחשבה לאחת הסדרות האהובות בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקנית. הוא שיחק בה מ-1994 ועד שהגיעה לסיומה בשנת 2004.

לצד קריירה טלוויזיונית מצליחה, הוא נאבק במשך שנים רבות בהתמכרויות שונות לסמים ואלכוהול. באוקטובר של השנה שעברה הוא הוציא אוטוביוגרפיה, בה חשף פרטים שונים ומטרידים מתקופת צילומי הסדרה. "יכולתי להתמודד עם זה, בערך, אבל עד שהגעתי לגיל 34 כבר הייתי מסובך בהרבה צרות", כתב שם, וסיפר כי בנקודה מסוימת בחייו היה נוטל 55 כדורים של משכך הכאבים ויקודין ביום ושקל 58 ק"ג. פרי פקד מוסדות גמילה 15 פעמים ועבר 14 ניתוחים בבטנו, בשל התמכרויותיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר