מקומם: שני מעריצים של מדונה פונו מהופעתה לאחר שהניפו את דגל ישראל

באחת מהופעותיה של הזמרת המצליחה בליסבון, התבקשו שני ישראלים מהקהל לפנות את המקום לאחר שהניפו את הדגל • זאת למרות שבקהל הונפו גם דגלים של מדינות אחרות

התקרית של המעריצים הישראלים של מדונה במהלך הופעה

שני מעריצים ישראלים של מדונה פונו מהאולם בהופעתה בליסבון, לאחר שהניפו את דגל ישראל. על פי ישראלים נוספים ששהו בהופעותיה של הזמרת באירופה, הובהר להם כי חל איסור לנופף בדגל, וזאת על אף שדגלים אחרים הונפו במופע. בסרטון נראים המאבטחים מנסים לקחת למעריץ את הדגל שבו הוא מנופף, בעוד שהוא מנסה להמשיך ולנופף בו במרץ.

מדונה, צילום: אי.פי

הדבר קורה לאחר שערב קודם לכן, מתאו ג'מאל, אחד הנגנים בהופעה של מדונה שמתקיימת בימים אלה באירופה, יצא נגד ישראלים שהניפו את דגלי ישראל בהופעה. "אתם יושבים בשורה הראשונה ומתגאים בדגל הכחול לבן שלכם, ומצפים ממני להופיע עם חיוך", כתב בסטורי שהעלה. "אולי קניתם כרטיס, אבל אם אתם תומכים ברצח עם, אני לא מופיע עבורכם".

מדונה בהופעה (ארכיון), צילום: רויטרס

לא ברור עד כמה ג'מאל בקיא בפרטי הסכסוך הישראלי-פלשתיני או מודע להיותו של חמאס ארגון טרור, אבל הוא טוען כי ישראל "מהווה חלק מהקולוניאליזם ומהגזע הלבן הכובש ומדכא את המיעוט החום והשחור". למרות שמדונה עצמה תומכת בישראל (אך גם בפלשתין), נראה שבהופעות שלה זה לא בהכרח כך ולא ברור אם היא מודעת למה שהתחרש, אם כי ניתן לשער שכן.

אחד מהמעריצים הישראלים שפונו מההופעה אמר בתגובה: "אין שום דבר שנוי במחלוקת בלנופף בדגל ישראל. מגיע לי לחגוג וליהנות מבלי לקבל הערה מהנגן שלה ומבלי להיעצר ל-20 דקות על ידי האבטחה. אני מסרב לחיות בפחד וגאה להיות ישראלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר